Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 6 grudnia 2015

Niedziela dla włosów (17)


Kto obserwuje mojego instagram lub fanpage na FB ten wie, że zrobiłam niedawno Olaplex :-). Szczegóły i krótka relacja z zabiegu pojawią się na blogu w przeciągu kliku dni.
Jak minął mi wczorajszy dzień dla włosów?

- Naolejowałam włosy olejem z pestek moreli na 2h,
- po upływie czasu umyłam długość Kallosem Banana, a skalp Tołpą regenerującą,
- na 10 minut nałożyłam odżywkę Yves Rocher z olejem jojoba (denko),
- końcówki zabezpieczyłam olejowym serum Elseve z dodatkiem oleju moringa.


Efekty:


Jak Wasze włosowe SPA? :)


PRZYPOMINAM, ŻE POST NIŻEJ POJAWIŁY SIĘ WYNIKI ROZDANIA! :)
Wesołego Mikołaja! :)

3 komentarze:

  1. Masz bardzo piękne włosy.Fajna pielęgnacja.Staram się i dbam o włosy najbardziej sumiennie jak tylko mogę,ale strasznie mnie wkurzaja.
    powiedz mi proszę jak dociążyć włosy?Czym ? Jak? Obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :*
      U mnie na dociążenie działa zazwyczaj kapitalnie kropla ulubionego oleju (w moim przypadku pestki moreli, nasiona bawełny lub moringa). Jeszcze czasami dociążam złotą kuracją Isany "Effektive Kur Oil Care" :)

      Usuń
  2. Mam takie zaległości, że nadal nie wiem, jak poszedł u Ciebie Olaplex. Zaraz sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)