Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

czwartek, 17 marca 2016

Yankee Candle Ginger Dusk



Dzisiaj znowu woskowy post. Czas opublikować kilka recenzji, ponieważ dużo wosków czeka w kolejce :-). Wczoraj dotarło do mnie (jak zwykle ekspresowo) kolejne zamówienie z goodies <3! Czekam aż wrócę do domu i będę mogła wąchać nowości bez granic!



Opis z goodies.pl

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, imbir.


O zapachu
Smakowita, orzeźwiająca tarteletka, która – tak jak najlepszy na lato, cukierniczy deser – wykonana została na bazie energetycznych cytrusów i orientalnego, zdecydowanego imbiru. Wosk Ginger Dust to moc odświeżenia i potężna dawka pozytywnych emocji zamknięta w niewielkiej, zgrabnej formie. Wyjątkowa, owocowo-przyprawowa kompozycja zaskakuje intensywnością, tonizuje, oczyszcza atmosferę. Jej nuty zostały dobrane tak, aby całość przywodziła na myśl klimat wieczorów spędzanych w rajskich, tropikalnych okolicznościach przyrody. Dzięki idealnym proporcjom i naturalnym, zamkniętym w jasnym wosku olejkom, Ginger Dust budzi pozytywne skojarzenia, skutecznie tonizuje i pomaga szybko naładować baterie. Polecamy topić tarteletkę zarówno podczas letnich upałów, jak i w trakcie pochmurnych, jesiennych wieczorów, kiedy to imbirowo-cytrusowy zapach pomoże w walce z październikowym bluesem i przywoła najbardziej słoneczne, letnie wspomnienia.


Moja opinia:
Imbir przepleciony cytrusową nutą - o tak! Zapach wosku po odpakowaniu był czymś, co rozbudziło moje zmysły na dobre. Takie połączenie jest ideałem na każdą porę - gdy jest ciepło, orzeźwia nas zapach cytrusów, gdy zimno, rozgrzewa nas imbir. Zakochałam się w wąchaniu tego wosku na tyle, że czasami przy zwykłych czynnościach domowych odskakiwałam na bok żeby sobie "wąchnąć". Narkotyczny syndrom Yankee Candle :).
Spodziewałam się, że czeka mnie rozgrzewający wieczór spędzony z miłym zapachem. Z wielką radością zapaliłam podgrzewacz i czekałam, aż ulotni się piękny zapach. Chwilę później poczułam miły słodki zapach... Ale zaraz? Gdzie są cytrusy? Gdzie jest mój ukochany imbir? Poczułam cukierki z nieco duszącym akcentem. Niestety nie byłam zbyt zadowolona... Zapach był nawet ładny, jednak nie oddawał takich wrażeń po rozpaleniu, jak po wąchaniu na sucho :(.


Ocena końcowa: 3/5

Wosk dostępny na goodies.pl >klik<
Zapraszam również do zapoznania się z całą armią wosków Yankee Candle >klik<

A jak u Was spisał się ten zapach? Miałyście okazję go wypróbować?:)


                                                         Sklep internetowy Goodies.pl



Zapraszam do śledzenia mnie na:



http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos

45 komentarzy:

  1. Uwielbiam woski, również zamówiłam. Obecnie wypalam black coconut :)
    Mam do Cb pytanko, napisałam na mail :)
    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Palę często woski z Yankee ale tego jeszcze nie miałam. Z chęcią wypróbuję :)
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz mam przesyt świec i wosków i chyba duzo czasu minie zanim znowu odpalę.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze wosków z tej firmy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A już sobie wyobraziłam ten zapach imbiru i cytryny. Oj szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze prośbę. Od dzisiaj na moim blogu, zaraz pod obserwatorami pojawił się link przekierowujący do drogerii internetowej Wizaz24. Zamówiłam tam sobie masło shea z Nacomi, cena była oszałamiająca, przesyłka do kiosku też, do tego z rabatem. No i są tam kosmetyki rosyjskie. Nie piszę, że musisz coś tam kupić ale gdybyś miała taki zamiar to będzie mi miło jeśli zrobisz to z mojego banera przekierowującego :)
      Piszę u ciebie, ponieważ wiem, że się nie obrazisz za taki spam :)

      Usuń
  6. O jaa, ale szkoda :( tyle lat już szukam idealnego cytrynowo- imbirowego zapachu, szkoda że ten taki nie jest :/ cytrynka jest świetna z Rosemary Lemon od Kringle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sa te kominki! Zawsze mi sie podobali i przymierzam sie do ich zakupu tylko nigdzie nie moge znalezc :(

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam wosków, ale może w koncu zaryzykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie miałam tych wosków chyba musze zainwestować :3
    obserwuję już :) http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że po odpaleniu stracił cały swój urok. Nigdy go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystkie ich zapachy :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie do końca spełnił Twoje oczekiwania :(

    OdpowiedzUsuń
  13. I think I would love the smell of this candle! Great post!

    http://fashionradi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam niczego Yankee Candle, a czytałam tyle dobrych recenzji, może się w końcu zdecyduję.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie posiadałam wosków i raczej nie skuszę się na ich zakup :/
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. great post! thank u for comment! Of course we can flw each other. I've followed u already! Can u flw back and click on my links in the last post?
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dużo słyszałam o tych woskach :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie miałam okazji przyznam się ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Wonderful photos! :)

    Have a great weekend! xx

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/spring-wish-list-part-1.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/20-reasons-to-ship-stalia.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing post!
    www.mejorvensolo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa recenzja. Je niestety nie przepadam za świecami zapachowymi i nie mam ich za wiele w domu. Niestety nie skuszę się na ich zakup.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach! Ta etykietka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię zapach imbiru i cytrusów :) ogólnie woski o zapachu owoców najbardziej mi się podobają. Na razie nie planuję żadnych woskowych zakupów. Mam chyba zapas na dobry rok :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam woski Yankee Candle! Obserwuję i liczę na rewanż! :)

    http://inspiracjeamelii.blogspot.com/2016/03/witam.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie paliłam wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie jest troszkę zbyt intensywny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Musi pięknie pachnieć :)
    Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) Jak się spodoba to będę wdzięczna za obserwowanie http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna zastanawiam się nad zakupem :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialny blog! Bardzo fajnie się czyta:) może wspólna obs? Daj znać u mnie zapraszam primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jeszcze nie miałam aromatycznych wosków, jednak używałam olejków. Miałam również taki problem, duszący, gryzący zapach, jednak siostra mi pokazała, że warto dolać wody do takiego olejku, a zapach później jest genialny. Z woskami chyba tak nie można, nie?

    Pytałaś o wspólną obserwację. Jak zaczniesz ja bez wachania się odwdzięczę ;)
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wosku wystarczy dodać po prostu następnym razem mniej, jak dusi :D
      ale nie slyszałam patentu o dolaniu wody w trakcie palenia :D

      Usuń
  31. Zapraszam na nowego posta :) obserwuję
    pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju u kolejnej blogerki znowu widzę kominek akurat w momencie w którym go szukam wszędzie i nigdzie nie ma takiego jak chce :(

    http://wooho11.blogspot.com Nowy post-zapraszam! 😊 Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj, to duża motywacja-dopiero zaczynam 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh very cute candle darling!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  34. widzę że właśnie te kominki stają się bardziej popularne i także widze go nie tylko u ciebie na blogu, poza tym czekam na kolejny post! :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz piękne włosy! Ja mam swoje za tyłek ale końcówki zniszczone... :) Pierwszy raz tu jestem i chyba zostanę na dłużej. Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę spróbować :)
    Ja już zaobserwowałam :)
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam dokładnie tak samo! Na zimno super, ale po odpaleniu bajka znika. Zawiodłam się na tym zapachu. :-(

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)