Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 8 marca 2016

Dresslink - co zamówiłam tym razem? :-)

Trochę to trwało, jednak wszystko zakończyło się pomyślnie :). Mogłam po raz drugi zrobić zakupy na Dresslink. Liczyłam, że tym razem dostanę większą kwotę niż 20$, bo nie ukrywam - trochę się natrudziłam... Ale niestety, musiałam zadowolić się 20$ (a uwierzcie - zrobić zakupy za tę kwotę nie jest łatwo - ciężko wyrównać zamówienie tak, aby koszta przesyłki nie podniosły się ponad liczbę 20... :D w efekcie tego składałam zamówienie ponad 1,5 godziny!). Nie miałam już siły wykłócać się o większy bon bo czekałam na niego duużo czasu ;).

Pokazywałam Wam kilka razy chciejlisty, co zamówiłabym za drugim razem. Oczywiście jak to kobieta - zdanie zmieniłam i w efekcie zamówiłam coś zupełnie innego:D.
Co zamówiłam?



Do sukienek mam słabość i to się nie zmieni :). Uwielbiam je kupować! Czarna na zdjęciach zamieszczonych przez inne osoby była identyczna, więc mam nadzieję, że obędzie się bez niespodzianek. Za to zdjęć drugiej nie było, więc zaryzykowałam :D.

Z kolei włączając gdybanie, co było by następnym razem (ale pewnie i tak nie będzie:D) to wybrałabym to:


Coś ostatnio ciągnie mnie w stronę wzorków, aby lekko ożywić wizerunek :D.


TERAZ WSZYSTKO W WASZYCH RĘKACH! :) BARDZO PROSZĘ O KLIKI W PONIŻSZE LINKI. JEŚLI MACIE SWOJE - DAJCIE LINK DO WPISU :). REWANŻ GWARANTOWANY! (aby "kliki" były zaliczone bardzo proszę Was abyście czekały aż strona się załaduje ;*)

♥ Sukienka 1 >klik<
♥ Sukienka 2 >klik<
♥ Sukienka 3 >klik<
♥ Sukienka 4 >klik<
♥ Dresslink >klik<
♥ 0.01$ items >klik<
♥ Free shipping items >klik<



Zapraszam do śledzenia mnie na:


http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos

56 komentarzy:

  1. Szczególnie podoba mi się ta z koronki :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :) Poklikałam oczywiście :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i trzecia sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga mi się strasznie podoba :) Oczywiście poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne sukienki, szczególnie ta trzecia :)
    Poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sukienki zamówiłaś :D
    kliknęłam :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne sukienki :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikane:)
    Najbardziej podoba mi się ta z baskinką:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga sukienka jest cudna ;) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia sukienka podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Linki poklikane. Moge prosić o rewanż ?
    http://goo.gl/IUu8xI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałam w linki ponownie :)

      Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  12. Poklikane - doceń, bo tylko u Ciebie w ogóle klikam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiece <3 to lubie :D sukienek w szafie nigdy dość :D kochana kliki oczywiście poleciały ;8** powodzenia w dalszej współpracy :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś ta ostatnia do mnie najbardziej przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te sukienki, oczywiście poklikałam.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza sukienka najlepsza. Świetne zamówienie :)
    Poklikałam :)

    Mam prośbę czy mogłabyś także kliknąć linki w moim poście, z góry dziękuję :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.com/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane i zaobserwowane. Po miesiącu otrzymałam propozycję drugiej współpracy, też na 20$ ale...oprócz tego odezwały się do mnie kolejne dwa chińskie sklepy i nie wiem od czego to zależy, bo jakoś szczególnie o kilki nie zabiegałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie bardzo ładne :) poklikane :) polecamy się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za kliki i obserwację :) Również poklikałam.
    Najbardziej podoba mi się chyba ta pierwsza sukienka koronkowa (mam do nich słabość) ale wybrałabym tą chabrową.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikane ;) Dziękuje za odwiedziny ;-*

    OdpowiedzUsuń
  21. amazing post! i love everything. follow via GFC?
    http://www.therunwhy.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post. :-) Najbardziej podoba mi się 4 sukienka. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za poklikanie u mnie.Również poklikałam.Szkoda,że musisz się tak męczyć.Ja ostatnio miałam zepsutą lampę za którą dałam ponad 5$ i powiedziała,że mogę w następnym zamówieniu zamówić za 25$,ale jak uzyskam więcej kliknięć.Uzyskałam i złożyłam zamówienie i robiła mi problem,że zamówiłam za 25$ xD Wysłałam jej screena i przepraszała i mówiła,że zapomniała.Ja już nawet nie liczę,że cokolwiek jeszcze dostanę od nich,bo mam mało kliknięć,a nie mam czasu latać i się prosić.W każdym bądź razie 20$ powinno być ale wysyłka osobno,bo wychodzi 10$ na rzeczy 10$ przesyłka :) Powodzenia,obyś dostawała dużo paczek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie też tak sądzę... ta przesyłka jest KOSMICZNA! 20$ na same produkty, a przesyłka niech sobie jest jaka chce

      Usuń
  24. Dziekuje za poklikanie. :D Ciekawe zamówienie, oczywiscie również poklikane.:) Nie martw sie, ja za to w Dresslink miałam nie raz cos tam, ze mało klików, chociaż było ponad 300, no ale oczywisćie im zawsze cos nie pasuje, heh. :D Ja przy pierwszej dostałam 22$, a drugiej 25$ więc to pewnie zalezy od opiekunki. Każda jest inna i inaczej traktuje podopiecznych. :)

    julaia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. poklikałam :) Zawsze możesz na mnie liczyć! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa jak beda wygladaly na zywo, ta pierwsza wyglada na bardzo cienka

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post:) obserwuję !

    http://katrislook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki licznik ?;)
    oczywiście również kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu - zalicza mi każdą osobę raz w ciagu dnia :D np jeśli klikniesz znowu dziś to zaliczy mi :)

      Usuń
  29. Kochana, czarna sukienka koronkowa jest piękna, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, czarna sukienka koronkowa jest piękna, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam ponownie :) Powodzenia! :)
    Ja zrobiłam post z wishlistą, a teraz brak kontaktu :( Jeszcze raz chyba napiszę ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, nie dawaj za wygraną :P też czasami piszę parę razy ;)

      Usuń
  32. Poklikane, powodzenia w dalszej współpracy :) Podoba mi się ta czarna, koronkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great choices! I clicked on the links, could you do the same at my post?
    Thank you! xx

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/03/how-to-wear-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza sukienka jest śliczna! Kliknęłam w kilka linków ;)
    Pozdrawiam!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikałam :)) Teraz tylko czekać na zamówienie :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Od pewnego czasu też mam fioła na punkcie sukienek, ciągle mi za mało :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzecia mi się podoba :) Oczywiście poklikałam :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję za poklikanie u mnie, odwdzięczyłam się! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikane, dzieki za kliki u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklikane kochana! :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane kochana :) Odwdzięczysz się u mnie?
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiem cos o tym. Też dostaje nie więcej niż $20 i robienie zakupów jest chyba najtrudniejszym punktem współprac. Również obserwuję i poklikałam we wszytsko :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)