Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 13 marca 2016

Niedziela dla włosów (31)


Wczoraj na szczęście czas i warunki sprzyjały przyjemnej pielęgnacji :-). Dziś pokazuję Wam co robiłam.

Olejowanie: 2h olej kokosowy.
Mycie: Tołpa odbudowująca.
Odżywianie: Odżywka pogrubiająca strukturę włosa Farmony + 4 krople mleczka pszczelego + 2 krople elastyny (30 min).
Stylizacja: -
Zabezpieczanie: jak zawsze serum Elseve :).

Efekty:


Jakoś średnio jestem dzisiaj zadowolona. To chyba przez umycie długości szamponem...
Do tego bunt aparatu... Wszystko wychodziło zamazane :(

Jak Wasze niedziele? :D



Zapraszam do śledzenia mnie na:


http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos

30 komentarzy:

  1. Czy ta Odżywka pogrubiająca strukturę włosa Farmony faktycznie coś działa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze działa na włosy, ale obiecywanego pogrubienia nie ma :P

      Usuń
  2. Uwielbiam olejować włosy olejem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają!!!!!
    U mnie niedziela była wczoraj więc zapraszam a dzisiaj od nowa mam katar....i powtórkę z rozrywki:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim zdaniem efekt cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie włoski wyglądają.Ja taką pielęgnację włoskom robię 2,3 razy w tyg.Oleju kokosowego unikam,ponieważ robi z włosami puch i susz :( Muszę więcej poczytać o tym mleczku pszczelim,elastynie i glicerynie jaki mają wpływ na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. szampon z acai wygląda zachęcjąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie olej kokosowy sprawdza się na włosach chyba najlepiej no i może winogronowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie dzisiaj włosy przeszły same siebie, świetnie się układały, nie było żadnych odstających włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz śliczne włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, masz śliczne włosy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie ;) moje włosy nienawidzą oleju kokosowego ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zacznę tworzyć takie posty. A włosy jak zawsze masz super :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten olejek elseve jest super. Miałam okazję wypróbować i jest świetny. ;-)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. jej jakie masz śliczne włosy zazdroszcze :P
    zapraszam do mnie mam nadzieje ze zostaniesz na dłużej:)

    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne włosy! *.*
    Zapraszam do siebie miło mi bedzie jak skomentujesz:)
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/
    obserwuję/ obs za obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super kosmetyki ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też ostatnio cały czas myję długość szamponem, bo skończyły mi się Kallosy :( Na całe szczęście właśnie kupiłam sobie kilka i na pewno znów będzie lepiej :)
    Odpowiada Ci olej kokosowy? Zawsze wydawało mi się, że mamy podobną porowatość, ale u mnie robił on katastrofę na głowie ;)
    + dzięki za dodanie linku, nawet nie myślałam, że tak szybko ktoś to zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko dodałam bo jesteś pod moim stałym monitoringiem :P! Kokos jest dla mnie ideałem od czasu wykonania olaplexu<3

      Usuń
  19. Masz śliczne fale :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ładnie, mimo jakości zdjęcia :) Ja podziwiam długość, marzą mi się takie fale <3

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi wydaje się, że pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też się podobają Twoje włosy.

    Olej kokosowy mi się skończył i już za nim tęsknię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post!

    I'm already following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie, mycie szamponem chyba Ci nie sprzyja :) Choć i tak lubię Twoje włosy (będę powtarzać w nieskończoność) :)

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)