Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 20 marca 2016

Niedziela dla włosów (32) + aktualizacja odrostu



Wczorajsza pielęgnacja odbywała się jak widać w pomarańczowym kolorze :D.
Do tego nikt nie chciał zrobić mi zdjęcia włosów (wszystkich zaczynam tym wkurzać :D) więc musiałam je zrobić sama, dodatkowo w świetle w którym widać mój odrost innego koloru. Stąd też chcę pokazać Wam ile jeszcze zostało mi włosów do "pozbycia się".

Ostatnio też jakoś nie chce mi się zakręcać loków. Jest to bardzo niewygodne. Muszę wtedy myć włosy codziennie. Loki wyglądają dobrze tylko świeżo po zakręceniu, rano smętnie wiszą :/.

Przez ostatnie 2 tygodnie zmagam się też z przeokropnym przesuszem, którego niczym nie potrafię wyeliminować. Przeproteinowanie to na pewno nie jest, bo protein używam mało kiedy. Próbowałam już dostarczyć im wszystkiego, a one nadal są suche jak siano ;/. Do tego potrafią chłonąć na sucho tony kosmetyków i nadal są suche, niczym nie można ich obciążyć. Chyba mam włosowy kryzys :P.

Wczoraj użyłam ulubionych kosmetyków, a włosy i tak mają focha...

Co robiłam dokładnie?

Olejowanie: olej z pestek moreli na 1h.
Mycie: długość Kallosem Color, skóra głowy odbudowującym L'orealem.
Odżywianie: na 30 minut odżywka rokitnikowa z PO.
Zabezpieczanie: jak zawsze olejowe Elseve.


I jak to moim włosom przez ostatnie 2 tygodnie się podoba.... SIANO. Może nie widać aż tak, ale uwierzcie... dotykając ich czuję dosłownie skrzypienie.


Ale przynajmniej widzę, że odrościk rośnie w siłę i jeszcze "trochę" i pozbędę się żółtej długości :P.
I chyba włosy jakoś przedziwnie krzywo mi rosną :D.

Mam nadzieję, że u Was lepiej niż u mnie :D!


Zapraszam do śledzenia mnie na:


http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos

83 komentarze:

  1. masz piekne wlosy :) a kuracja pomaranczowa bardzo mi przpadla do gustu
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam często problem z efektem siana na włosach. Z pomocą zawsze przychodzi mi maska bananowa Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy też ostatnio się fochaja. Nic im się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. może powinnaś zmienić olej? jakaś mieszanka?
    jakbym mieszkała wcześniej, z chęcią bym Ci cykała fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z mixów mam wellness&beauty, który zawsze mi służył najlepiej, a teraz wszystko mnie sianowaci :< coś im nie pasuje i szukam przyczyn :D
      haha mieszkała wcześniej :D? a...może jednak bliżej :D? <3

      Usuń
    2. w domu za te zdjęcia mnie już nienawidzą :P

      Usuń
    3. jasne, że bliżej miało być :D

      Usuń
  5. Używam tego samego olejku z Elseve do zabezpieczania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę takich długich włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości nie są takie długie :D dorastają dopiero prawie do połowy pleców :P teraz tylko kwestia tego co do kogo jest długie, co to kogo krótkie :D

      Usuń
  7. Lovely post dear! Wish you a great day)

    my blog | follow4follow

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy! :)
    Mój blog♥
    Bardzo proszę o kliki w ostatnim poście! Jeśli będę mogła się odwdzięczyć pisz śmiało! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy chorowały niestety razem ze mną przez dwa tygodnie więc też się domagają mega pielęgnacji. Odrost super!
    Moi chłopcy nie protestują jeśli chodzi o zrobienie zdjęcia hehehe:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne włosy , chciałabym mieć takie włosy *.*
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji ożywać żadnego z tych kosmetyków. A Twoje włosy wcale nie są aż tak bardzo spuszone :) Bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam żadnego z kosmetyków. Koniecznie daj znać jak sobie poradziłaś z siankiem- trzymam kciuki aby się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też staram się teraz zapuścić włosy :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. ja już dano chcę moim włosom zafundować taki dzień ale jakoś brak mi czasu :)
    obserwuję :D

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! Nice products :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też się nieco fochają :P a co do zdjęć, to jest zawsze u mnie "znoowu mam robić?" XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Odrost pokaźny, chyba mamy je równej długości :) Też kiedyś miałam podobnie, może mogłoby Ci pomóc intensywne olejowanie na wcześniej nałożonego glutka lnianego na godzinę-dwie? Zawsze też dokładałam porcję glutka kiedy się wchłonął, a dopiero po jakimś czasie był olej. Może dla Ciebie też pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! dzięki :D zapomniałam całkowicie o istnieniu glutka!! <3

      Usuń
  18. Może jest u Ciebie wilgotno i to dlatego?
    Ja też ostatnio miałam taki przesusz, ale całonocne olejowanie załatwiło sprawę :)
    Co do zdjęć, to mój jedyny domownik jeszcze zgadza się je robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w domu podejrzewam, że zbyt sucho :D może różnica temperatur robi swoje :/

      Usuń
  19. Ja używam Kallosa cherry i jestem w nim zakochana <3 tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! :)
    OBserwuję i liczę na uczciwy rewanż:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia ;) Ja się już pozbyłam żółtej długości i wróciłam do naturalnych :D

    OdpowiedzUsuń
  22. w moim przypadku ostatni włosowy foch skończył się drastycznym ścięciem ;) Ale to już chyba ostateczność, myślę, że w końcu Twoje włosy zaczną wyglądać "po Twojemu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy osatnio nadmiernie wypadają, ale ciągle walczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. seems like a lovely product!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  25. troszkę bym je przyciachała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one po prostu się powywijały :D ciachane były miesiąc temu :D

      Usuń
  26. Cudowne masz włosy a taki dzień specjalny dla włosów zawsze sie przyda:)
    Obs za obs? Ja juz obserwuje od dawna i zapraszam do mnei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj adres bloga bo Twoje konto g+ jest puste :(

      Usuń
  27. Śliczne włosy , ja moje się nie układają ładnie i ładnie nie wyglądają (przypominam Hagrida) za to są grube i "pięknie" się puszą :P
    Już obserwuje i zapraszam do mnie http://fivenightsin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie włosy ! *,* Ja mam bardzo liche i cienkie włosy dlatego nie mogę sobie pozwolić na taką długość:(
    Pozdrawiam :**
    http://angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie piękne włosy. Jejku, zazdroszczę Ci. Mi tak wolno rosną włosy.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne włosy *.* Również używam podobnych produktów :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio nie mogę ogarnąć swoich włosów strasznie się puszą :-(

    OdpowiedzUsuń
  32. nice post :)

    follow for follow? :)

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  33. Faktycznie widać nierówność odrastania, ale poza tym włosy masz w świetnej kondycji :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Są marudne - nic się nie dzieje :) Moje mają tak co rusz :D

    OdpowiedzUsuń
  35. A może spróbuj olejowania na żel lniany czy na glicerynę? U mnie i wiem że i u innych fajnie się sprawdza;) Ja z fotkami też muszę sobie radzić sama;p
    I obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne długie... moje się ostatnio puszą;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia:) ja teraz mam 3 miesięczna kurację zaleconą u p.dermatolog.Odrost się powiększa a ja muszę wytrzymać:(
    http://darmochaznetu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba wygląd strony<3 + masz śliczne włosy
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję :)
    Nie widać po włosach, że są sianem!
    Też używam tej maski z Kallos, ale bananowej <3.
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę długości włosów, ale to przez to, że sama mam teraz krótkie .3.
    Stawiam, że kondycja włosów może być spowodowana przez pogodę, ponieważ i na swojej łepetynce dostrzegłam pewne zmiany (chociaż cholery zawsze były napuszone więc musiałam długo się im przyglądać) więc pocieszajmy się i zwalmy wszystko na tą złą pogodę xD
    Z chęcią Ciebie obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://nobeauty-nobeast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. I also use Kallos, and its so good to me. x.

    The Fashion Spell

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam dbac o swoje włosy,twoje posty są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja ostatnio zrobilam sobie ombre i okropnie mi sie wlosy zniszczyly :/ musze sobie zafundowac jaka regeneracje lol

    Pozdrawiam,
    imacharlatan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Swietny post! Oby tak dalej <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  45. Rosną, rosną :) mój odrost na razie mizerny jest, ale farbowałam całość trzy tygodnie temu i to może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jaakie długie włosy <3 sama nigdy nie mogę takich zapuścić :(
    obserwuję x

    darcia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Niestety do dziś wiele się nie zmieniło ;c

    Masz bardzo piękne włosy :D

    Jasne zaczynaj ;)
    madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nice review and products! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  49. u mnie podobnie włoski odrastają z tym, że są ciemne to zarazem mniej widoczne są odrosty :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej, fajny blog! Znalazłam po tym jak komentarz na moim zostawiłaś. Obserwuje :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  51. Great Post! I'm so in love with the Elvital Shampoo! It's really good :)

    Pink Room

    OdpowiedzUsuń
  52. ja mam strasznie suche końcówki :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie sliczne włosy :o
    Świetny post.

    Zapraszam do mnie :) gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Niestety tyle trwa schodzenie do swojego naturalnego koloru, przeżywałam to samo, ale mam już to za sobą.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. nice products!

    Blog: http://www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCq_Aya-v4acfRK4qUYgi6vA

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Now that's some good hair! L'Oreal have good products.

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  58. Nice review , looks like a great product.

    www.stylenbeautylounge.com

    OdpowiedzUsuń
  59. http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Powodzenia w walce z tą suchoscia. Obserwuję
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Chyba taka pora roku, bo moje włosy też zrobiły się strasznie suche. Nie pamiętam kiedy ostatnio takie były, bo to zupełnie nie ten typ włosa, i nawet jeśli niczym ich nie odżywiam, nigdy nie są suche.

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie jeszcze dlugo potrwa zanim pozbede sie farbowanych wlosow :-D Codziennie obserwuje odrosty i modle sie zeby szybciej rosly :-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. piękne włosy :) zaciekawiła mnie Twoja seria :)
    makelifeawsome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)