Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

środa, 23 marca 2016

DRESSLINK - drugie zamówienie i opinia!

                                                   Dresslink: Cheap Clothes Online


Hej! :)
Muszę przyznać szczerze, że tym razem byłam dość zaskoczona ze szybkości realizacji zamówienia :). Paczka już po 10 dniach od wysłania zawitała w moim domu!

Dla przypomnienia: zamówiłam dwie sukienki. Jedną niestety musiałam zamienić na inną bo nie było jej akurat na stanie.

Czy jestem zadowolona z moich skarbów? :)




Z tej sukienki jestem o wiele bardziej zadowolona <3. W zasadzie praktycznie nie różni się wcale od tego co co pokazane jest na stronie :-). Obawiam się jedynie prania i zabarwienia białych pasków :(. Do tego jest troszkę krótka :D. Ale kocham ją!
Kokardkę zawiązałam akurat z tyłu, ale możemy zrobić to także z przodu.
Gdybym kupiła ją za własne pieniądze to na pewno bym nie żałowała ;-).

Ocena:
5/5!

__________________________________________________________________________






Do tej sukienki mam trochę więcej zastrzeżeń. Po pierwsze nie jest aż tak pięknie koronkowa, jak sukienka pokazana na stronie. Po drugie materiał jest bardzo cienki i prześwituje. Jedynie założenie czarnej bielizny wchodzi w grę. Mimo założenia jej to i tak czułam się trochę niezręcznie ze świadomością, że coś mogłoby przebijać.
Dziwnie układa też się na tyłku :(.
Ale nie jest wcale brzydka ;). Chociaż pewnie gdybym zamówiła ją za swoje pieniądze to trochę bym sobie pluła w twarz.

Ocena: 3,5/5


Póki co całą współpracę oceniam jako przyjemną, bardzo mi się podoba :). Nie żałuję ani trochę i nie zawahałabym się drugi raz czy przyjmować, czy nie.

Tradycyjne zakończenie takiego postu? :)


BARDZO PROSZĘ O KLIKI W PONIŻSZE LINKI! TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE! JEŚLI MAM GDZIEŚ WAM POKLIKAĆ - ZOSTAWIAJCIE LINKI DO POSTÓW!

PLEASE CLICK ON MY TRAFFIC LINKS. IT'S REALLY IMPORTANT FOR ME! I CAN DO THE SAME, JUST PUT YOUR POST LINK IN A COMMENT!

[jak kaleczę to przepraszam, tylko 3 lata podstawowego angielskiego miałam :P]



♥Dress:  >CLICK<
♥Dress:  >CLICK<
♥Dresslink:  >CLICK<
♥$0.01 Items:  >CLICK<
♥Free Shipping Items:  >CLICK<





Zapraszam do śledzenia mnie na:


http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos



Ps: Dostałam propozycję współpracy od Banggood! :-). Bez wahania się zgodziłam bo warunki moim zdaniem są bardzo korzystne, korzystniejsze niż w przypadku współpracy z Dresslink :D. Więc nie bijcie - ale jutro zgwałcę Was kolejną wishlistą :D.


90 komentarzy:

  1. Poklikane :) Druga sukienka mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana poklikane. Podoba mi sie pierwsza sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojemu narzeczonemu też się bardziej podoba :) dziękuję!

      Usuń
  3. Poklikane. Bardzo ładnie w tych ciuszkach wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :D pierwsza zdecydowanie naj :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the first outfit!! I love dresslink, the quality is not very high but it is so cheap! ❤️
    Happy Easter!
    Xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga sukienka fajniejsza jak dla mnie, tylko szkoda, że gorzej wypadła...
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję!! może z przodu prezentuje się ładniej niż ta druga, ale załamało mnie moje zaplecze :D

      Usuń
  7. ta pierwsza ładniejsza dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Linki poklikane :) Obie sukienki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka super :) Oczywiście odklikane :) Dodajemy do obserwowanych i polecamy się do klikania w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale :) Poklikane :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta druga sukienka śliczna, choć ja bym wzięła ta kobaltowa co jest na stronie :) poklikalam w linki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję!!
      ja niestety nie czuję się dobrze w takim kolorze :D

      Usuń
  12. Bardzo fajne sukienki. Do mnie wczoraj przyszła od nich paczka i też była dosyć szybko . Jestem nawet zadowolona z tego co mi przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza mi się podoba
    Poklikałam oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez jetsem z tych wiazacych kokardy z tylu :) pierwsza bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice style!

    Xx,

    || FLOORTJELOVES ||

    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie mi się podobają :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknięte, ta pierwsza sukieneczka leży na Tobie idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice dress :)
    http://vesnamar.blogspot.rs/2016/03/cocomelody-wedding-dresses.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Cool dresses, I love stripes and lace!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie piękne, ale koronkowa niebieska jest przecudowna i rzeczywiście na ich zdjęciach wyglądają na bardziej koronkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koronkowa jeszcze jest trochę za luźna w talii :(

      Usuń
  21. poklikane, mogłabys zrobić to samo u mnie ? :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ta druga jest prześliczna <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga piękna, za to w pierwszej Ty rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie są fajne, ale w 1 wyglądasz super;) Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz nie mam wątpliwości w czym pójść w święta do przyszłych teściów :D dziękuję :*

      Usuń
  25. Gratulacje! mam nadzieję że jeszcze więcej firm się do ciebie odezwie, ponieważ masz na prawdę świetnego bloga i nie raz zaglądam tu o porady! poza tym sukienka pierwsza strasznie mi się spodobała, druga tak samo tylko że szkoda że z takiego materiału :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna sukienka :) Ja jednak boję się jeszcze zamawiać u nich ;d
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Those are pretty dresses. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  28. Here I am dear,thank you to stopping by my blog and click.I click on your links too.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne sukienki *.* Pierwszą z miłą chęcią bym przygarnęła :p
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. very pretty items! I love the first look a lot!

    and yes I would totally love to follow each other. following you now, hope you'll follow back

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi natomiast o wiele bardziej podoba się sukienka druga, bowiem uwielbiam tego typu sukieneczki :D Ale obie są świetne ;) Gratuluję kolejnej współpracy ! ;)

    Obserwuję i pozdrawiam.
    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana świetnie wyglądasz, kliknęłam w linki gdybyś odwdzięczyła się kliknięciami u mnie byłabym bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wonderful post dear! I've clicked on all of your traffic links! xx

    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz w tych sukienkach, gratuluję współpracy :)

    Co powiesz na wzajemną obserwację?:)
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Love them so much! Expecially the first :*

    Jess
    http://avenue-de-la-mode.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  36. I click on all of your links! thanks for visit The Runwhy. kisses
    http://www.therunwhy.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. These dresses look amazing on you!!

    Heba xx || The Heba

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne ciuszki, ciężko wybrać który zestaw jest ładniejszy :D Sama bym się skusiła na tę sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kliknięte. U mnie dziś dwie przesyłki dotarły, jedna z Dresslink i duga z CnDirect i nie jestem zadowolona. Materiał kiepski, rozmiarówka koszmarna. Jedynie co do biżuterii nie mam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie!! :*
      ja akurat za każdym razem trafiam dobrze z rozmiarem :D mam nadzieję, że będzia tak dalej :D

      Usuń
  40. Kliknęłam oczywiście ! Bardzo fajne zamówienie ;) u mnie również opinia o rzeczach ;) Ciekawa jestem na czym polega współpraca z Bangood ?:P

    Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! ja juz zaobserwowałam i poklikałam! mam pare pytań co do twoich współprac czy mogę gdzieś na priv? odpowiedz u mnie :)
    allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obie sukienki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Great outfits :) following you :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dresslink ma fajne produkty ale nie koniecznie jakość :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta koronkowa sukienka faktycznie lepiej prezentuje się na zdjęciach katalogowych, trochę szkoda. Ale dobrze, że przynajmniej z pierwszej jesteś w pełni zadowolona. Wszystkie linki poklikane, powodzenia w dalszej współpracy :) Ja właśnie czekam na paczkę z Dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  46. druga świetnie wygląda! pierwsza też niczego sobie x pomogłam i ja :)

    darcia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Done! ;) Also thanks for your comment! :) Happy day! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. ;P

    Lindas peças!

    Ótima quarta!

    Beijo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta druga sukienka jest cudna *.*
    Zapraszam:
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. So lovely!! *.*
    Thank you for your visit!!
    See you. Kisses ;*

    http://suenefernandes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne sukienki :) Z koronkowymi ubraniami zawsze jest ryzyko, że będą prześwitywały.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)