Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 15 marca 2016

Farmona - odżywka pogrubiająca strukturę włosa (Acai&Volume)


Dzisiaj przygotowałam dla Was opinię o kolejnym produkcie firmy Farmona. Jak już wiecie, wypuściła ona w ostatnim czasie kilka interesujących linii. Maska z bambusowej okazała się totalną porażką. Jak było z odżywką dodającą objętości?
Oczywiście mam możliwość testowania jej dzięki Julie Ann :*.

Co pisze na jej temat producent? (źródło)

"Odżywka pogrubiająca strukturę włosa przeznaczona do pielęgnacji włosów cienkich i płaskich, oparta na innowacyjnej formule łączącej w sobie wzmacniające właściwości ekstraktu z jagód acai z dodającym objętości Absolute Volume Boost. Lekka, pozbawiona silikonów formuła, tworzy niewidzialny film na powierzchni włosa, dzięki czemu widocznie zwiększa jego objętość i wzmacnia jego strukturę przywracając witalność i zdrowy wygląd. Unosi włosy u nasady i sprawia, że stają się miękkie w dotyku, sprężyste i łatwe do ułożenia."

Sposób użycia:
"Niewielką ilość Balsamu wmasować w umyte, osuszone ręcznikiem włosy, od nasady aż po same końce. Pozostawić na 2-3 minuty, a następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą."

SKŁAD: 
Aqua (Water),Cetearyl Alcohol, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Behentrimonium Chloride, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Soluble Collagen, Glycerin, Euterpe Oleracea Fruit Extract, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Urea, Sodium Lactate, Lactic Acid, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Hydroxyethylcellulose, Acrylates Copolymer, Parfum (Fragrance), Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Disodium EDTA, Triethanolamine, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene. 


*          *          *          *



Odżywka znajduje się w opakowaniu z pompką. Jedno wciśnięcie wyrzuca solidną ilość odżywki, więc nie trzeba "pompować" Bóg wie ile czasu (jak np. w przypadku balsamu morskiego PO). W składzie znajdziemy najwięcej nawilżaczy i protein. Pojemność odżywki to 250 ml. Cena waha się w granicach 11-13zł+. 
Odżywka pachnie ładnie, trochę męsko. Niestety zapach nie trzyma się długo włosów :(... szkoda! Bo bardzo mi się podoba. Konsystencja jest jak najbardziej w porządku - nie utrudnia aplikacji itd, dodatkowo działa na korzyść wydajności produktu. Użyłam odżywki już ok. 7 razy, a wcale nie ubyło jej tragicznie dużo.




Odżywka jest totalnym przeciwieństwem bambusowego niewypału :). Uwielbiam ją! Włosy za każdym razem wyglądały po niej dobrze - wygładzone, nawilżone, łatwe do rozczesania. Niestety nie zauważyłam zasadniczego działania, które obiecuje producent - czyli objętość, czy tam pogrubienie włosa. Jednak nie zmienia to o niej mojego zdania :). Najważniejsze jest to, że włosy wyglądają po niej tak jak lubię! Odżywka nie utrudnia też wydobywania skrętu. 
W moim przypadku działa najlepiej gdy trzymam ją 10-15 minut.

Ocena: 5/5!


Miałyście? :)



Zapraszam do śledzenia mnie na:


http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos

39 komentarzy:

  1. Nie miałam - ale sama nazwa zachęca "pogrubienie włosów" - szkoda,że nie widzisz tego działania :P Mimo wszystko,czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie miałam ;) skład nie najgorszy, chociaż końcówkę mogliby poprawić, mogłaby się sprawdzić i u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych odzywek Farmony, jak gdzieś na nie trafię to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) i brzmi jak obietnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie że się sprawdza :) u mnie objętości dodają w zasadzie tylko szampony, żadna odżywka jeszcze tego nie umiała. Z szamponów polecam YR Volume, chyba nie miałaś go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny produkt ;)!
    zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba mnie skusiłaś na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam.. Ale po Twoim wpisie gdy się na nią natknę z pewnością przyjrzę się jej dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie dodaje objętości, bo moim włosom tego brakuje najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. I am not familiar with the brand, tho. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. I haven't heard about this brand but the product looks really nice :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć że przetestowałaś ten produkt. Ja mam również kręcone włosy a jak wiemy nie każda odżywka nadaje się do tego typu włosów. Pozdrawiam. www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście sporo nowych kosmetyków zrobili. Ja teraz mam fazę na te rosyjskie. To znaczy na razie wkręciłam się w przeglądanie opinii i sklepów internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak natknę się na nią to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale chętnie użyję, bo zachęca:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty tej marki, więc mam nadzieję, że ta odżywka również przydałaby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343
    I am his your follower

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej serii bardzo lubię spray więc skoro odżywka Ci się sprawdza to może też się skuszę :) chociaż chyba muszę coś zużyć zanim cokolwiek kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam jej ;) mało znam produktów Farmony

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesłyszłam o tym produkcie :O Ale super jest ! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy jest ten produkt, chociaż nie wiem czy bym go używała :)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. oo przydałaby mi się ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great tips !
    http://www.sweetcarolblog.com/2016/03/office-look.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje się warta zakupu :D Żeby istniała odżywka faktycznie pogrubiająca włosy to byłabym wniebowzięta :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie da się pogrubić włosa ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ??
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great review
    Bss

    http://www.blackdressinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda ze nie pogrubia wlosow chociaz optycznie bo z checia bym ja wyprobowala :D mam strasznie liche wlosy, brr :c
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :D
    maryjanehollandxo.blogspot.com
    Moze obserwacja? ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Great port!!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet nie wiedziałam, że Farmona ma takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurde ciekawe, wiadomo każde włosy inaczej reagują. Może na moje pozytywnie zadziała:)


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam, ale wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. farmona u mnie nie sprawdza się

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy produkt :) chyba się na niego skuszę :D
    http://karolajn-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o tym produkcie, z chęcią wypróbuje.
    Zapraszam :
    gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tym produkcie, z chęcią wypróbuje.
    Zapraszam :
    gebalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)