Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 22 marca 2016

Avon - kilkuminutowa maska upiększająca BB, czyli gdy włosy muszą wyglądać pięknie, a czasu brak ;)


Kosmetyków do włosów z Avonu używam rzadko, praktycznie wcale. Jednak coś mnie podkusiło aby kupić maskę z nowej linii i ostatecznie wyszło to na plus :).
Zapraszam do zapoznania się z recenzją!


Opis ze strony Avon:

Intensywna maseczka BB do spłukiwania, zapewnia głęboką pielęgnację i ułatwia stylizowanie włosów.
  • wygładza i odżywia
  • zapewnia włosom zdrowszy, piękniejszy wygląd
  • ułatwia stylizowanie włosów
Jak działa:
Formuła maseczki zapewnia głęboką pielęgnację, wygładza i odżywia. Pomaga zapobiegać puszeniu włosów i ułatwia stylizację.
Jak stosować:
Po umyciu włosów szamponem, nałóż maseczkę równomiernie na mokre włosy. Pozostaw na ok. 3 minuty i dokładnie spłucz.


Skład kosmetyku powalający nie jest. Na pewno nie jest to typowa maska do stosowania na co dzień, do odżywiania. Jest to produkt do sporadycznego stosowania ;).
Opakowanie to odkręcany słoiczek - co uwielbiam, bo kosmetyk można spokojnie wykończyć bez trudzenia się. Ceny szczerze mówiąc - nie pamiętam. Była to chyba jakaś promocja, że kosztowała 10+ złotych. Konsystencja jest dość zbita, nie utrudnia aplikacji. Zapach piękny - kojarzy mi się z kosztownymi kosmetykami :). Długo utrzymuje się na włosach.




Maska działa naprawdę świetnie, jeśli użyjemy jej sporadycznie. Sprawdza się w sytuacji, gdy nie mamy czasu na dłuższą pielęgnację, a chcemy żeby włosy wyglądały dobrze. Wystarczy zaaplikować maskę na parę minut. Włosy stają się łatwe do rozczesania, nawilżone, błyszczące i lejące. Do tego pięknie pachną :-).
Jestem pozytywnie zaskoczona. Nigdy nie ufałam produktom do włosów z Avonu (wszystko przypominało mi słynne, zielone alkoholowe serum :D).

Ocena: 5/5

Znacie coś z tej linii? :)


Zapraszam do śledzenia mnie na:


http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos

48 komentarzy:

  1. Nie znam, ale moze powinnam sie skusić, mimo ze Avon do mnie szczególnie nie przemawia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłam, że może być taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam , jest super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz ja kupilam i bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej unikam produktów do włosów od Avon, ale w przypadku tej maski chyba zrobię wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo tego, że za kosmetykami do włosów tej marki nie przepadam , to może się na ten produkt skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki mają nawet fajne ale za szamponami nie przepadam, natomiast masek jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle ciekawy blog. Warto zaglądać tutaj częściej. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I so will try it! Thanks! ;-)
    http://otherguiltypleasures.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym wypróbowała, jednak z Avonu to długo trzeba czekać.. :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki u mnie ? :) + może wspólna obserwacja ?
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za ten wpis bo od dłuższego czasu szukałam składu tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa maska , jeszcze o niej nie slyszalam :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi!!! Very interesting...have a nice day! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie przepadalam za kosmetykami z Avonu wiec nie wiem czy sie skusze :D to cos w stylu silikonowego serum?:)
    maryjanehollandxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooj przydałoby się coś takiego! może się kiedyś skuszę, cena nie wysoka a warto spróbować :> x

    darcia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie dawno nie zamawiałam nic z Avonu i nawet nie znam dokładnie ich nowości. Chętnie zobaczyłabym Twoje włosy po tym cudeńku;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swego czasu używałam sporo kosmetyków do włosów z Avonu i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy się z tym produktem nie spotkałam, nie używam produktów do włosów Avon, ponieważ mam dość problematyczną skórę głowy. Ale ja ze swojej strony polecam maskę insight(jest o tych produktach oddzielny post na moim blogu).

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za kosmetykami z tej firmy, więc chyba nie dla mnie tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super gadżet do włosów polecam rowniez
    gebalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię kosmetyków z avonu, ale wygląda sympatycznie ta maska, mimo składu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam i jakoś mnie nie zainteresowała do tej pory ;) Jest to jednak ciekawy kosmetyk :)
    Szkoda, że nie pokazałaś efektu po jej użyciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. The product looks great and it's paraben-free!

    http://memoriesofthepacific.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za kosmetykami do włosów z Avonu, ale może warto by zaufać tej masce? Musze to przemyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda fajnie :)
    ps. dodałam już gadżet, także możesz zaobserwować bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo rzadko używam kosmetyki z Avonu. Dopiero jak ktoś będzie mi bardzo cos polecał to ewentualnie się skuszę :p
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting product dear! Thanks for your opinion!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje włosy wyglądają dobrze nawet gdybyś umyła je w szarym mydle i nie dawała żadnej odżywki:)
    Nie znam tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA! No tak dobrze to nie jest :D włosowy foch trwa nadal

      Usuń
  29. Mam znikome doświadczenie z kosmetykami Avon, ale maseczka brzmi fajnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja po tylu latach poszukiwań chyba właśnie odnalazłam idealny szampon :)

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Chciałam ją zakupić, ale nie wiedziałam jak działa. Teraz bez obaw mogę ją zakupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. very nice post!

    www.thefashionprincess.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. Thanks for the review!

    xo
    http://www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy jej nie używałam :(
    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. boje się sięgać po kosmetyki do włosów z avonu bo moje 4 próby skończyły sie bardzo marnie.... ale te lejące włosy ....ajjjj kusiii :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, chyba kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. OOOOO czyli w tym miesiącu ja zamawiam! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Avon products are really good. I will like to try this.


    www.theglossychic.com

    OdpowiedzUsuń
  39. podoba mi się ta maska! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, you're giving 5/5, it must be a very good product I've should try :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna ta maska, swoją drogą ja polecam milk&honey z Oriflame :)
    pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze nigdy nie zamawiałam kosmetyków do włosów z Avonu. Ale na pewno podczas najbliższego zamówienia ją wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Osobiście znam dużo produktów z Avonu, jestem tam konsultantką. A jeżeli chodzi o produkty do włosów to u mnie sprawdzają się róźnego rodzaju olejki i odżywki w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)