Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 6 marca 2016

Niedziela dla włosów (30)

Zleciało... 30 niedziela dla włosów = 30 tydzień bloga!

A u mnie wszystko rozwalone! Remont domu... Każda rzecz leży w innym kącie, wszędzie się kurzy, wszystko brudne... :-). Stąd kolejna niedziela bez zdjęć produktów.
Na szczęście efekt ostateczny bardzo mnie zadowala! :)

Olejowanie: olej z pestek moreli na 3h.
Mycie: skóra głowy szamponem Timotei z drogocennymi olejkami, długość Kallosem Omega.
Odżywanie: śmierdzioszek - nawilżający Petal Fresh na 15 minut ;).
Zabezpieczanie: serum Elseve + kropla oleju moringa.




Włosy są bardzo miękkie, nawilżone, błyszczące <3. Jak zawsze idealne po odżywce Petal Fresh. Tym razem nawet wyparował jej dziwny zapach!

Jak tam Wasze niedziele? :)


Zapraszam do śledzenia mnie na:


http://ink361.com/app/users/ig-1820959650/ladyevil1/photos

44 komentarze:

  1. Ja takich niedziel nie stosuję :) Włosy myję dwa razy w tygodniu i wtedy poświęcam im trochę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale śliczne! Muszę w końcu wypróbować olej z pestek moreli. :D
    A u mnie dzisiaj olej z papryczki g&p i odżywka z morelą + olejek isana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale śliczne! Muszę w końcu wypróbować olej z pestek moreli. :D
    A u mnie dzisiaj olej z papryczki g&p i odżywka z morelą + olejek isana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne włosy <3

    Obserwuję liczę na to samo :)


    forthemost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować tę odżywkę Petal Fresh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te Twoje niedziele dla włosów <3 zawsze, jak się napatrzę na zdjęcia Tw czupryny to aż chce mi się działać i zrobić coś z moją :D
    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No ladniutkie włoski:) troche intryguje mnie fakt trzymania oleju na włosach 3h, to efekt zamierzony czy po prostu zapomniałaś o tym ze trzeba zmyć? :) włosy podobno pochlaniaja substancje odżywcze do 30min od nalozenia, a potem im to wszystko obojętne, dlatego jak czytam na wielu blogach o trzymaniu oleju przez kilka godzin to drapie sie w głowę - dlaczego? Dłuższy czas daje lepszy efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzony efekt :P przecież nawet niektórzy olejują włosy na całą noc. Te 30 minut to reguła ze skalpem, bo dłuższe trzymanie oleju na głowie może przyczynić się do ich wypadania. Na długości służy mi jak najdłuższe trzymanie :). Skalpu nie olejuję :D

      Usuń
    2. Też czytałam,ze włosom wystarczą 2 godziny,przez ten czas włosy wchłaniają tyle ile im potrzeba,a dłuższe trzymanie np. całą noc nie ma sensu,ze to wcale nie oznacza lepszego efektu.Wręcz może się przyczynić w wielu przypadkach do przesuszenia włosów,chodzi mi o włosy na długości.Wyczytałam to na Wizaz.Nie wiem jaki jest efekt trzymania oleju całą noc,bo raczej szlak by,mnie trafił spać z tłustą głową w czepku.Może,zeby się o,tym przekonać spróbuję w ciągu dnia nałożyć olej i chodzić przykładowo tyle godzin ile przeznaczam zazwyczaj na sen.Hhmm? Dobry pomysł.

      Usuń
    3. Każdy powinien znaleźć swój złoty środek :) ja im dłużej trzymam tym lepsze mam efekty i tego się trzymam :D

      Usuń
    4. Ja nakładam olej na noc i wtedy dopiero widzę jego działanie na włosach. Kiedyś trzymałam oleje około 3h i efekty były dużo mniej zauważalne. A nie mam "tłustej głowy", bo łyżki oleju we włosach zupełnie nie czuję - koczek i do snu :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę prosić o kliknięcie w linki, bardzo mi pomożesz;)
      http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ?? Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. Piękne fale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym takie falowane włoski <3

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne, u mnie dopiero wszystko na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super:) Ja też zapaszku Petal Fresh nie lubię:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają! ... chyba zaraz pójdę coś z moimi zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie wyglądają w takich luźnych falach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz śliczne włosy <3 wiesz może co jest dobre na rozdwajajace się końcówki? Nie chcę cały czas podcinac :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz śliczne włosy <3 wiesz może co jest dobre na rozdwajajace się końcówki? Nie chcę cały czas podcinac :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym coś poradziła ale za mało wiem :P np czy zabezpieczasz włosy serum, jak o nie dbasz i jak/czym czeszesz? :)

      Usuń
  17. I Ty masz niby krótsze włosy ode mnie? Chyba na nogach :P

    OdpowiedzUsuń
  18. + Niedziela się chyba udała, wyglądają na super miękkie ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie dziś tylko maska Biovax Kolagen i Perły,którą kupiłam nie dawno, dziś testowałam,dlatego maska solo bez żadnych dodatków.I już mogę powiedzieć,że moje włosy nie polubiły protein,kolagenu i keratyny solo.Są lekko z puszone,zwłaszcza końce,matowe.Następnym razem będzie dodatek humektantów i emolientów.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też remont :( Zamiast się uczyć słucham jak skrobią w ścianę. Plus tego, że niedługo będzie urządzanie co naprawdę lubię. A w Pepco tyle cudowności :) Już kupiłam sobie wazon i latarenkę na świeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj u mnie jutro będą wiercić kanalizację... a ja w tym czasie będę miło spędzać czas u fryzjerki :D <3! najgorsze mnie ominie :)

      Usuń
  21. Siedzę właśnie z drożdżową maską od Babuszki Agafii ;)
    A Twoja długość i widoczna miękkość powala <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią bym dotknęła tych twoich miękkich włosków :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te Twoje fale powalają na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju <3 z każdym komentarzem czuję się coraz bardziej zawstydzona! :D

      Usuń
  24. Piękne włosy :)
    Obserwuje http://softysiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze przetestować tą odżywkę Petal Fresh :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne włosy, chyba będę musiała sie od Ciebie troszkę poduczyć:)

    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)