Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 6 października 2015

Płukanka z mleka














Moje pierwotne założenie było takie, by publikować posty co dwa dni. Nie mogę się już powstrzymać przed codziennym publikowaniem! Musiałabym trochę przystopować bo boję się, że zabraknie mi pomysłów na posty ;). Zwiążę sobie ręce :D.

Z proteinami moje włosy lubią się średnio, co nie oznacza że wcale ich nie potrzebują. Na wystarczająco dobre maski czy odżywki proteinowe nie trafiam zbyt często, dlatego podarowałam sobie ich kupowanie. Dlatego szukam innych metod dostarczenia włosom protein.

Przypomniało mi się ostatnio, że dość dobrze tolerowałam w produktach proteiny mleczne. Idąc tą drogą postanowiłam spróbować użyć do ostatniego płukania włosów mleka :). Co z tego wyszło?

WŁAŚCIWOŚCI MLEKA: Mleko zawiera kwasów tłuszczowych i witamin. Użyte na włosy sprawia, że stają się wygładzone, nawilżone, wzmocnione, a także pełne blasku.

PRZYGOTOWANIE:
- Do miski wlewam 2 szklanki wody,
- dolewam do niej niecałe pół szklanki mleka,
- mieszam.

Nic prostszego :). Oczywiście najlepiej, gdy płukanka nie jest ani zbyt zimna, ani ciepła. Najlepsza jest chłodna.

EFEKTY
W sposób opisany wyżej przygotowałam płukankę. Spłukałam nią włosy, trochę w niej je pomoczyłam, odsączyłam i rozczesałam. Przyznam, że to było coś strasznego. Myślałam już o najgorszym: użyłam zbyt dużej ilości mleka... Przeproteinowałam? Włosy były podczas schnięcia mocno sztywne, szorstkie w dotyku, trudne do rozdzielenia, proste.
Po wyschnięciu i wtarciu serum zaczęło dziać się coś... Magicznego? Włosy wraz z upływem czasu nabierały coraz większej sypkości, blasku, a także objętości. Były widocznie rozprostowane ale przy takim efekcie zupełnie mi to nie przeszkadzało. Musiałam je uwiecznić :)








































Spróbowałybyście ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)