Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 4 października 2015

NDW (8)

Każda niedziela dla włosów odlicza "mini rocznice" mojego bloga :). Tak, już jestem tutaj 8 tygodni, bardzo szybko leci czas :). Jestem zabiegana, powrót na studia, wyprowadzka. Ach, to już ostatni rok i chyba będę trochę za tym tęsknić. Uwielbiam Katowice, spacery do Doliny Trzech Stawów. Moje tripy rozpoczynam już dziś :D.















Dzisiaj jestem bardzo zadowolona :).
- Naolejowałam włosy olejem sezamowym na ok. 4 godziny,
- umyłam włosy nowym, przyjemnym szamponem z Szwarzkopf (dla przetłuszczającej się skóry głowy i suchych włosów na końcach) metodą kubeczkową,
- na 30 minut nałożyłam pod czepek balsam "królewskie jagody" zmieszany z 5 kroplami mleczka pszczelego,
- spłukałam włosy chłodną wodą i zabezpieczyłam olejowym serum Elseve.

Co myślicie? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)