Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

sobota, 3 października 2015

Jeszcze jedno Liebster Blog Award, ale bez nominacji :)

Lubię odpowiadać na pytania :D. Ale nie mam już za bardzo kogo nominować :). Więc odpowiem bo to fajna okazja, by troszkę lepiej mnie poznać :).
Dziękuję za nominację, Paulina (albo Paulino :D?)





1.Za co lubisz jesień?
Ostatnio to pytanie padło w wielu blogowych konkursach :). Jesień wprost uwielbiam! Kocham przybrany w złote kolory świat, kocham chłodne wieczory spędzone przy kawie, czy przy rozgrzewających herbatach. Jest to moim zdaniem pora roku, która ma najbardziej uroczy klimat :).

  2.Jaki masz sposób na umilenie długich jesiennych wieczorów?
Rozmowa z ukochanym przez telefon, dłuuuuga! Siedząc do tego na parapecie, opierając się o kaloryfer grzejący tyłek i stópki :D. 
  3.Najlepsza lektura na jesienny wieczór to..
Nie czytam! Nie znoszę :D. Wolę spacer, pograć w coś. Czytanie to dla mnie udręka i jeśli już zacznę coś czytać, nawet jeśli mnie wciągnie to pomijam strony, rozdziały i ostatecznie nie doczytuję. 
  4.Jakim kolorem mogłabyś opisać siebie?
Delikatny fiolet - niewinność i tajemniczość w jednym :). Prawdziwą mnie zna tylko jedna osoba. 
 
5.Co skłoniło Cię do pisania bloga?
Chęć podzielenia się moimi kosmetycznymi przeżyciami, pokazania swoich włosów, swoich zainteresowań. Chciałam po prostu móc gdzieś wszystko zebrać.
 
6.Co najczęściej wywołuje radość na Twojej twarzy?

 Kurier z paczką kosmetyków :D i pojawienie się pod moim domem czerwonego auta, najlepiej niespodziewanie :)  >mój mężczyzna!<
 
7.Kawa czy herbata?

Zdecydowanie kawa! Ale nigdy nie czarna! Wbrew mojemu nickowi :). Kawa dla mnie musi mieć solidną dawkę mleka :D. Przeważnie proporcja 1:1, bo mam w zwyczaju robić kawę z 2-3 łyżeczek. 
 
8.W jaki sposób lubisz spędzać wolny czas?

Włócząc się :). Sklepy bądź jakieś przyjemne dla oka miejsce - stawy, las itd.
 
9.Czym się zajmujesz poza blogowaniem?

Studiuję. I to naprawdę ;) nie jestem "typowym studentem". Wolę posiedzieć w mieszkaniu, pouczyć się. Czasem też gram w Drakensang Online - haha "zajmuję się tym".
 
10.Twoja największa wpadka włosowa.

Wuh :D Wsadziłam włosy do czystego soku z cytryny bo miała rozjaśnić. Nie chcę o tym pamiętać, bo wspomnienie to zmusza mnie do użycia rozjechanej twarzowo minki "xDDDDDD".
 
11.Mam słabość do..

Drogerii... Nie mogę tam wchodzić bez nadzoru drugiej osoby. Często po wyjściu mam kaca moralnego "bo znowu kupiłam pierdoły". Jeszcze mam słabość do błyskotek (kolczyki, pierścionki).  


Podobają mi się te nominacje :). Ale dalej ich nie puszczam, wystarczyło raz :D  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)