Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

piątek, 13 listopada 2015

Przyjemności z tego tygodnia - wygrane rozdania i zakupy :).

Czasami mam takie tygodnie, w których  z niecierpliwością czekam na jedną paczkę lub kilka :). Tym razem bardzo mi się poszczęściło i udało mi się wygrać 2 rozdania. Do dopełnienia przyjemności postanowiłam uzupełnić zapasy wosków Yankee Candle + dołączyłam do programu partnerskiego dla bloggerów na goodies.pl :).

1. Pierwsza nagroda to paczka wygrana na blogu http://urodowepopoludnie.blogspot.com/. Nie sądziłam, że uda mi się wygrać tak wspaniałe rozdanie! Konkurencja nie była mała, a ja nadal nie mogę wyjść z szoku i ciągle oglądam filmik z losowania, na którym autorka bloga wyciąga karteczkę z moim nickiem :). Dziękuję!
Oczywiście najwspanialszą rzeczą w paczce był... Tangle Teezer, o którym marzyłam od dawna! Przyznajcie, że jego wygląd jest bardzo oryginalny :).
























2. Druga nagroda to wygrana z rozdania na blogu http://kraniec-teczy.blogspot.com/. Konkurencja wprawdzie nie była duża (chociaż bardzo się dziwię, bo nagroda była atrakcyjna!), jednak cieszę się, że autorka bloga doceniła moją kreatywność (przepis na kawę) :). Już wiem jedno - w pomadce peelingującej Sylveco jestem szaleńczo zakochana!















3. Trzecia paczka to moje skromne ale mocno cieszące zamówienie :). Woski z goodies.pl. Postanowiłam wypróbować zapachy miesiąca. Dodatkowo kupiłam kolejną sztukę ukochanego wosku Clean Cotton.

(robiąc to zdjęcie aparat miał ewidentnego focha... nie dało się złapać ostrości ;/)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)