Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

czwartek, 26 listopada 2015

Balsam do włosów. Morze Martwe - odżywczy (Planeta Organica)


Opis z goodies.pl


Odżywczy balsam do włosów z serii Morze Martwe marki Planeta Organica
Balsam odżywczy do włosów Planeta Organica to produkt o wszechstronnym działaniu. Nie tylko efektywnie nawilża i odżywia skórę głowy i włosy, ale również tonizuje i regeneruje uszkodzenia. Zawiera 15 naturalnych minerałów pozyskiwanych z Morza Martwego, ekstrakt z czerwonych wodorośli i organiczną oliwę. Włosy stają się gładkie, łatwe do rozczesywania i dogłębnie wzmocnione. Balsam ma delikatną konsystencję, która otacza włókna włosów i chroni je przed ponownymi uszkodzeniami i wysuszeniem. Dostarcza skórze głowy wielu cennych składników odżywczych i minerałów (m.in. magnez, potas, wapń, cynk, mangan, miedź, siarkę). Reguluje ilość wydzielanego sebum i zwalcza łupież.

Składniki (INCI):
Aqua enriched with Dead Sea Salt Minerals, Cetearyl Alcohol, Behentrimonium Chloride, Glyceryl Stearate, Olea Europaea Fruit Oil*(organiczna jordańska oliwa), Bis-Cetearyl Amodimethicone, Cetyl Esters, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Kappaphycus Alvarezii Extract (ekstrakt czerwonych wodorośli), Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Polyquaternium-37, Lavandula Angustifolia Oil (olej z nagietka), Pogostemon Cablin Oil (olejek paczulowy), Elettaria Cardamomum Oil (olejek z kardamonu), Citric Acid, Hydrolyzed Wheat Protein, Linalool, Géraniol, D-Limonène.


Jak używać? Nałożyć na włosy na 2 min i spłukać.

Produkt ma bardzo nieporęczne opakowanie - posiada dozownik, przez który wypływa bardzo mała ilość kosmetyku. Musiałam naciskać wiele razy, aby wydobyć ilość potrzebną do pokrycia moich włosów. Jest to trochę frustrujące :p. Do tego trudno jest produkt wykończyć - trzeba przeciąć opakowanie. Konsystencja balsamu jest przyjemna, nie utrudnia aplikacji. Kolor przypomina mi gluty z nosa :P





Zapach... znowu uruchamia moje toaletowe skojarzenia :-). Kojarzy mi się z odświeżaczami do powietrza o zapachu morskiej bryzy. Ostatecznie jest świeży, dość przyjemny. Nie utrzymuje się na włosach. Produkt jest bardzo wydajny.
Jego pojemność to 280 ml, a cena ok. 19 zł.

Działanie: Balsam nawilża włosy, delikatnie dodaje im objętości jednak w moim wypadku tylko wtedy gdy trzymam go dłużej niż 5 minut. Dodatkowo ułatwia rozczesywanie.
Włosy były zawsze po nim takie... normalne :). Czasami lekko wysuszał końcówki (co można zauważyć na zamieszczonym poniżej zdjęciu). Nie zachwycił mnie jakoś szczególnie swoim działaniem, dlatego też nie przypięłam ostatecznie mu etykietki "polecam". Cóż, zwykły, odżywkowy przeciętniak, o którym szybko zapomnę :).


Moja ocena: 3,5/5

Balsam do kupienia na goodies.pl 
Zapraszam do zapoznania się z resztą balsamów, które oferuje sklep >klik<

Znacie? :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)