Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 1 września 2015

Balsam na kwiatowym propolisie Babci Agafii

Cześć, cześć :).

Rosyjskie kosmetyki całkowicie opanowały moją półkę z kosmetykami. Z większości jestem bardzo zadowolona bo działają na moich włosach cuda. Dzisiaj bohaterem jest ten, w którym pokładałam wielkie nadzieje, a okazał się niestety nie dla mnie.

Balsam na kwiatowym propolisie Babci Agafii






































Zadaniem balsamu jest nadanie włosom puszystości, nawilżenie ich, dodanie blasku, objętości.

Skład:  Aqua with infusions of: Pinus Palustris Wood Tar, Beeswax, Pollen Extract, Anthemis Nobilis Flower Oil, Rosa Centifolia Flower, Pollen Extract, Humulus Lupulus (Hops) Cone Tar, Mel, Jasminum Officinale Flower Wax, Spiraea Ulmaria Oil, Verbena Officinalis Oil, Propolis Extract Milk, Cetearyl Alcohol, Cetyl Ether, Behentrimonium Chloride, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid

Krótko i bez owijania mówiąc: produkt nie zawiera silikonów, oblepiaczy, jest przyjemny i bardzo naturalny :). Z tego samego faktu zachęca do użycia.  

Opakowanie: 3 razy tak! Piękne, piękne, piękne - jak większości rosyjskich kosmetyków.  Nie jest ani za twarde, ani za miękkie - nie trzeba siłować się z wydobywaniem balsamu i nie "mięknie" w rękach. 

Konsystencja/zapach: Balsam pachnie prześlicznie - mydlanie, kwiatowo :). Takie zapachy uwielbiam. Niestety konsystencja jest dość rzadka, wodnista - co przekłada się na wydajność. Dodatkowo aplikując go na włosy, mam dziwne wrażenie, że go "wsysają" do środka. Tak jakby gubi się z powierzchni włosów, które ciągle wydają się tylko mokre, co skłania mnie do wyciśnięcia i załadowania kolejnej porcji ;).  

Działanie: I tutaj kończy się piękny rosyjski sen. Moja obiecana "objętość i puszystość" okazuje się być lekkim przesuszem połączonym z przyklapem i biednym skrętem. 



 





































Wiem, że ten balsam ma wiele swoich fanek. Niestety u mnie się nie sprawdza. 

Używałyście któregoś z balsamów Agafii? :) 

1 komentarz:

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)