Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 13 września 2015

NDW (5)















Ale ten czas leci :). To już piąta niedziela dla włosów, a mi ciągle wydaje się, że pierwsza :).


- W skórę głowy wtarłam moją sekretną home-made wcierkę :) - jeśli się sprawdzi, od razu podam przepis! 
- Naolejowałam włosy olejem makadamia na 1h.
- Umyłam włosy mieszanką szamponu Timotei drogocenne olejki pomieszanym z żelem lnianym.
- Nałożyłam na 5 min balsam "intensywne nawilżenie".
- Zmyłam i po wyschnięciu zabezpieczyłam końcówki serum Elseve z cudownymi olejkami.

Znowu bez kręcenia loków ;)




















Przypominam o moim rozdaniu :). Nie trzeba mieć bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)