Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 20 września 2015

NDW (6)














Należę do osób, które ciągle zmieniałyby coś wokół... I tak też wprowadziłam parę zmian na blogu. Wydaje mi się, że w jaśniejszych barwach wygląda bardziej zachęcająco i przejrzyście. Co sądzicie? :)


Dzisiejsza niedziela dla włosów opierała się na sprawdzonych kosmetykach, z powodu ważnego wyjścia :). Ostatecznie jestem zadowolona. Co zrobiłam?
- Wtarłam w skórę głowy wcierkę, która przez najbliższy miesiąc pozostanie moim sekretem :) - po rozjaśnianiu będzie mi łatwiej sprawdzić czy wpłynie pozytywnie na przyrost i ile uda mi się osiągnąć cm w ciągu miesiąca. Póki co pojawiły się baby-hair więc może jestem na dobrej drodze? :)
- Naolejowałam włosy olejem z nasion bawełny na 2 godziny.
- Całość zmyłam genialnym szamponem przeciw żółknięciu włosów, zmieszanym z wodą i 3 kroplami mleczanu sodu.
- Nałożyłam na 15 minut odżywkę rokitnikową Planeta Organica.
- Spłukałam włosy i po wyschnięciu zabezpieczyłam serum Elseve z olejkami.

Efekt:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)