Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

piątek, 18 września 2015

Płukanka z liści borzozy i miodu




















Kochane przybywa Was! I to nawet bezinteresownie, bez względu na trwające rozdanie! Jestem szczęśliwa i zmotywowana!! :)

Dzisiaj kolejny przepis, który okazał się strzałem w dziesiątkę :).

PŁUKANKA Z LIŚCI BRZOZY I MIODU

Działanie miodu na włosy: Miód jest humektantem, czyli nawilżaczem. Działa na włosy zmiękczająco, nawilżająco. Nadaje ciepły odcień włosom koloru blond (uff nie u mnie :) - jestem fanką popielatych blondów).

Liście brzozy: Działają korzystnie na pracę gruczołów łojowych (czyli ograniczają przetłuszczanie), a także ograniczają wypadanie włosów. Stosowanie regularnie płukanki z liści brzozy może przyczynić się do szybszego wzrostu włosów.

PRZYGOTOWANIE:
- Do pół litra wody wrzucamy ok. 20-30 umytych liści brzozy (świeżych).
- Od momentu zagotowania się wody, gotujemy liście na wolnym ogniu przez ok. 10-15 min.
- Przecedzamy płukankę i po ok. 5 min dodajemy łyżkę miodu. Całość mieszamy.
- Gdy płyn wystygnie używamy go do ostatniego płukania włosów. Taplamy w nim włosy, polewamy je nim.

Efekt: bardzo miękkie włosy :) bardzo, bardzo!
i uwielbiam to zdjęcie <3 chyba częściej muszę wynajmować kogoś, kto by robił mi zdjęcia w świetle dziennym :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)