Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

środa, 28 września 2016

Zamówienie z gamiss.com


Witajcie! :)
Dziś chciałabym pokazać Wam częściowo udane zamówienie z gamiss.com :)

Zawierało ono 3 rzeczy:
- sweter,
- dwa t-shirty.

Paczka przyszła starannie zapakowana - wszystko było ładnie spakowane, każda rzecz w osobnej folii.

SWETER I T-SHIRT Z NAPISEM







Sweter: wygodny, przede wszystkim cieplutki! Jest dużo lepszy niż pokazany na stronie!! Byłam pewna, że materiał będzie o wiele bardziej ubogi. 

OCENA: 5/5

SWETER: >KLIK<


T-shirt z napisem: Lekki materiał, napis opisujący mnie :). Nie ma się co nad nim rozwastwiać.

OCENA: 5/5

T-SHIRT: >KLIK<

T-shirt numer 2:








Myślałam, że będzie troszkę lepszy. Niestety troszkę się zawiodłam. Materiał ma na pewno domieszkę gładkiego spandexu. Będzie to raczej t-shirt, który przeleży swoje w szafie...

OCENA: 2/5

T-SHIRT: >KLIK<

ZAPRASZAM WAS RÓWNIEŻ NA:
GAMISS - FACEBOOK
GAMISS - INSTAGRAM

Bardzo proszę o szczere kliki i opinię ;).

Zapraszam do śledzenia mnie na:

19 komentarzy:

  1. Sweter jest świetny, wspaniały na jesień!
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest bardzo ładny i z tego co widzę nawet niedrogi :) Poklikałam we wszystkie linki, powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sarkastyczna koszulka bije wszystko na głowę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz! Podoba mi się ten sweterek! Ma naprawdę ładne po łącznie kolorów! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na urodzinowy konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dalszej współpracy , ten sweterek jest prześliczny.
    Poklikałam w linki ;)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miała podobny sweterek do tego podobnego z pierwszej stylizacji ;p

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek. Idealnie sprawdzi się w te jesienne wieczory. Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest rewelacyjny poklikałam :* Wpadaj do mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałam zamówić sobie tą pierwszą bluzkę, jest świetna :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, oczywiście poklikałam wszystko kochana. Przykładowa cena - 7,73$ :) powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter najpiękniejszy! ❤
    Klik: 6,50; 7,73; 10,13 $ buziak❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny sweterek ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobał mi się ten sweterek w azteckie wzroki :)
    Szkoda, że jedna z bluzek okazała się niewypałem.
    Poklikałam w linki, mogę Cie prosić o to samo ? :)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w tym swetrze. Bardzo do twojej kolorystyki pasuje.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)