Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 18 września 2016

Weekend dla włosów (58)



Od razu z góry przepraszam dziś wszystkich za to, że nie odwdzięczę się komentarzami spod ostatniego wpisu. Miałam dość intensywny, wesoły weekend, połączony z wielkim stresem, który pewnie ustąpi dopiero w przyszłym tygodniu. Wpadło mi trochę stresów o własne zdrowie, jednak mam nadzieję, że nic poważnego się nie dzieje...

Co zafundowałam włosom tym razem ?:)


Olejowanie: -
Mycie: dwukrotne szamponem WAX.
Odżywianie: jagodowy balsam Natura Siberica + 8 kropel mleczka pszczelego + łyżeczka oleju abisyńskiego.
Zabezpieczanie: serum Natura Siberica.

Efekt:


Nie jestem ani zadowolona, ani niezadowolona :p. Coś po środku. Przynajmniej włosy są nawilżone ;).

Co tam u Was? Mam nadzieję, że wszystko lepiej niż  u mnie!


Zapraszam do śledzenia mnie na:

17 komentarzy:

  1. U mnie NdW była wczoraj. Z nieznanych mi powodów włosy jednak złapały całkowity przyklap - mimo, że stosowałam te same kosmetyki, co zawsze ;)
    Jutro w planach mam kolei peeling skór głowy i ajurwedysjką maskę! Ten zestaw powinien dodać objętości i odbić od nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia, mam nadzieję, że wszystko będzie w porzadku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że w porównaniu ze zdjęciem z kwietnia z tego co pamiętam to bardzo Ci się kondycja włosów poprawiła :)! Zazdroszczę.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę bardziej zadbać o włosy, bo po lecie chyba wpływ słońca i trochę sianko sie robi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Włoski wyglądają bardzo fajnie :)
    Kochana pomożesz : http://bit.ly/2cJpr76 ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego jagodowego balsamu z Natura Siberica ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jakiś efekt jest ,skoro nie ma tragedii to tylko się cieszyć ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne fale :) Przynajmniej nawilżyłaś włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szampon po dłuższym używaniu zaczyna obciążać włosy - może dlatego efekt nie jest tak dobry? Odżywkę mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy masz jak zawsze piękne , i masz śliczne delikatne fale.
    Też używam jako zabezpieczenie tego serum .
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna pielęgnacja, aż sama mam ochotę teraz zrobić coś takiego dla moich włosów *-*
    http://aaabydidi.blogspot.com ZAPRASZAM! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają na mięciusie :)
    Będę trzymać kciuki żeby ze zdrowiem wszystko było w jak najlepszym porządku...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam produktów :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jagodowy balsam brzmi pysznie 💜 pachnie trochę jagodami? :)
    Życzę zdrowia, kochana 😘

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)