Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 4 września 2016

Weekend dla włosów (56) - Fitomed



Wczoraj pierwszy raz użyłam kosmetyków Fitomed :). Reakcja moich włosów była taka, jak się spodziewałam. Reagują one w specyficzny sposób na zioła :).

Olejowanie: w skórę głowy wtarłam olej Sesa, w długość olejek Wellness&Beauty z mango (jakoś 1h).
Mycie: skóra głowy - szampon Fitomed, długość Kallos Biotin.
Odżywianie: 5 minut odżywka regenerująca Fitomed.
Zabezpieczanie: Mythic Oil + odrobina oleo kremu Biovaxa.

Moje włosy były dokładnie takie, jakie są po ziołach ;) - rozprostowane, o większej objętości, błyszczące. Niestety, trzeba było im też większego dociążenia, zmiękczenia, co za tym idzie, większej porcji serum + wygładzenia oleo kremem.
Na szczęście włosy dało się szybko ujarzmić i efekt ostateczny bardzo mnie zadowolił :).



Jak tam Wasze włoski? :)


Zapraszam do śledzenia mnie na:

36 komentarzy:

  1. Ja myję włosy szamponem dla dzieci i nie mam żadnych problemów z łupieżem.:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy :) Ja tam nie lubię używać olejków :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, efekt jest znakomity ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się prezentują po tym zestawie;) A ciekawa jestem najbardziej tego nowego Kallosa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa produktów Fitomed do włosów, jak by sie u mnie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam styczności z tymi produktami ;P zazwyczaj używam szampon i odżywkę a na koniec jedwab. Niestety włoski mam zniszczone nie wiedząc czemu. Nie farbuję ich, prostuję raz na miesiąc a włosy mam zniszczone i w ogóle mi nie rosną ;/

    w wolnej chwili kochana zapraszam ;P
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam stosować różne olejki :) Piękne fale wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje włosy potrzebują kuracji, ale jakoś nie jestem przekonana do tej opisanej przez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero biorę się za niedzielną pielęgnację. Dzisiaj jednak będzie skromnie - szampon oczyszczający z cukrowym peelingiem i maska ajurwedyjska ;) I na same końce - serum Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje włoski ostatnio odwiedza łupież :< nie jest on jednak cały czas widoczny. Nie wiem cóż uczynić, by sie go pozbyc i czego jest wynikiem :<
    Twoje włoski jak zawsze prezentuja sie super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę tego kallosa, chyba będę musiała zajrzeć d natury, może gdzieś się trafi ;) U mnie dziś w ogóle nic się nie działo i raczej zabraknie olejowania :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Sesa jest na moej wishliście od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekt jest rewelacyjny i az zazdroszczę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo.. Kallos Biotin.. Oleo-crem z Biovaxu :D ale ja mam zaległości ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię ten szampon z Fitomedu i ciągle jest obecny w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post dear! :)
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/09/zaful-jacket-review.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy czeka podcięcie końcówek...A jeśli nie przestaną wypadać,to chyba niedługo zostanę łysa... :|
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miałam odzywke z Fitomed ale do włosów blond z rumiankiem i bylam niezadowolona :-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ one są już długie :) Widzę, że sesa wiedzie prym i u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe, dla mnie nowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne masz włosy, moje są już tak zniszczone że poza ścięciem nic innego im nie pozostałoo..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w końcu o moje zaczęłam dbać, podcięłam sobie końcówki i więcej je odżywiam. ostatnio zrobiło mi się już takie siano na głowie, że szkoda gadać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle masz piękne włosy <3 :)
    Ślicznie Ci się kręcą
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne włosy! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje mają się nieźle, ale muszę im zafundować jakąś odżywczą kurację

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)