Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

środa, 7 września 2016

T-shirt z Shein


Żyjecie? :) Bo ja ostatnio nie... Staż w przedszkolu odbiera mi siły, przychodzę do domu i chcę tylko leżeć. Nie zmienia to jednak faktu, że dzieciaki są przekochane i podoba mi się ta praca! :)

Dzisiaj dostałam paczkę z SheIn (przyszła mi prosto do przedszkola, Pan Listonosz wyczaił, że tam pracuję :D). Czy jestem zadowolona? No może i jestem... ale trochę było mi przykro. Zamówiłam na początku rzecz, która dzisiaj do mnie przyszła. Jednak po 15 minutach się rozmyśliłam (kobieta) i napisałam opiekunce, że chcę inną rzecz (jeśli to nie problem). Odpisała mi, że "no problem" i że wyśle tę drugą rzecz. Przyszła pierwsza....
No trudno :)





T-shirt jest wygodny, taki sam jak na zdjęciu :). Nie mogę się doczepić do jego jakości i nie mogę go obwiniać za to, że nie jest tym, którego ostatecznie chciałam. Obwiniać za to mogę tylko swoją opiekunkę. 
Przy okazji możecie zobaczyć na ostatnim zdjęciu moją lekką zmianę koloru +2,5cm cięcie, które włosom wyszło NA PEWNO na dobre :). Jeszcze tylko odrobinka żółtego dołu do pozbycia się i cel osiągnięty! <3 


BARDZO PROSZĘ WAS O JEDEN KLIK (taki dłuższy, chociaż minutowy)
>>>>>KLIK<<<<<



A co tam u Was? :) Praca, szkoła? Daje się Wam wrzesień we znaki?

Zapraszam do śledzenia mnie na:

37 komentarzy:

  1. Bardzo ładna bluzka :)
    Sama mam już dosyć szkoły, 10 godzin potrafi zmęczyć człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi kiedys przyszla ze sklepu paczka ktorej mialo nie byc i druga taka sama ;d takze mialam ubrania razy dwa ;d
    Klikne na kompie ;d
    Ladna bluzka ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna bluzka:) Praca z dziećmi jest super, coś wiem o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, faktycznie już tak mało żółci Ci zostało :o Jestem w szoku, kiedy to minęło?
    Mnie rozkłada jakaś okropna choroba, więc też lekko nie jest :(
    Powodzenia w przedszkolu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, no i kliknęłam - jakiś czas to u mnie powisiało, daj znać, czy starczy :D

      Usuń
  5. a jak tam u Ciebie mgr? Zdecydowałaś się :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej zostawiam ten temat za sobą... nie dałabym rady przy obecnym trybie życia. Magisterka spowodowałaby brak czasu dla siebie i narzeczonego :(

      Usuń
  6. dłuższy klik? A co oni to jakoś mierzą?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely tee! 💗
    Have a fabulous day sweetie
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Super T-shirt:) Pięknie wyglądasz!
    klik 8,99$

    OdpowiedzUsuń
  9. ale bluzeczka jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten top, oczywiście zostałam dłużej na stronie :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna bluzka i świetnego masz listonosza :D

    OdpowiedzUsuń
  12. That is such a stunning t-shirt!The detail is perfect
    http://anicheberry.blogspot.co.za/2016/09/tips-for-improving-your-fashion.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie. Tylko i wyłącznie wina opiekunki :/

    OdpowiedzUsuń
  14. T-shirt moim zdaniem jest piękny *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka - śliczna! Tyle, że osobiście wolałabym albo jasne, albo ciemne kolory - nie za bardzo przepadam za takimi połączeniami kolorów :)

    Ja też pracowałam w przedszkolu - miałam grupę do lat 3. ;) Nic nie daje takiej satysfakcji, jak praca z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już mam dość szkoły. :( Uroczy t-shirt. <3

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się taen T-shirt :) Link kliknięty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie się prezentuje! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczka ma świetny kolorek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna ta bluzeczka :)
    Kliknięte oczywiście!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w najnowszym poście w linki, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się ten t-shirt bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny i twarzowy ten t-shirt, klik
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie koronkowe wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A mi się podoba ta bluzka :) Szkoda, że dostałaś nie to co chciałaś.
    Jeżeli chodzi o wrzesień, to strasznie go odczuł mój blog, nie mam czasu na pisanie...

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kliknięte :-) mam pytanie. Wiesz moze w jakim czasie od otrzymania przesyłki trzeba wstawic post z rzeczą z Shein? Próbowałam ostatnio sie tego dowiedzieć od swojej opiekunki ale chyba sie nie dogadalysmy :-D

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)