Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 20 września 2016

Bardzo udane zamówienie z Sammydress! (pomadka w kredce podobna do Golden Rose?)



Witajcie :)!
Dziś chciałabym pokazać Wam wyjątkowo udane zamówienie z Sammydress <3. Zamówiłam 3 rzeczy i wszystkie są trafione w 10!


POMADKA W KREDCE



Mogę powiedzieć jedno - chińska pomadka KISS PROOF jest porównywalnie dobra do tej z Golden Rose! Efekt na ustach jest super, pomadka długo się trzyma! Wytrzymała ze mną całe 8 godzin w pracy bez poprawek :). Straciła jedynie nieco intensywność koloru. 

Ocena: 5/5! 

POMADKA (oraz inne kolory) DOSTĘPNA TU >KLIK<

*     *     *     *     *

KURTKA I T-SHIRT Z INDIAŃSKIM MOTYWEM











Kurtka jest cudowna i ciepła <3! Trochę szkoda, że nie jest zapinana, tylko wiązana :). Ogólnie prezentuje się super i każdemu wokół się podoba!

T-shirt nie jest przypadkowy :). Moja grupa w przedszkolu to INDIANIE, więc resztę dopowiedzcie sobie same :). Bluzeczka jest wygodna!

Ocena ogólna: 5/5

KURTKA (WYPRZEDANA) >KLIK<
T-SHIRT >KLIK<

Czekam na Wasze opinie :)! I bardzo proszę o kliknięcia w powyższe linki, oraz tu:

>klik<
>klik<
>klik<

Zapraszam do śledzenia mnie na:

27 komentarzy:

  1. Great post dear! Love it all! Jacket looks really nice! xox
    Vesna - Home Chic Club

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane ale kurcze świetna kredka ! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. POklikałam , śliczna jest ta kurtka moim zdaniem.
    Chętnie bym taką nosiła.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka mi się nie podoba, ale kredka tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat potrzebuję takiej kurtki na zimę, ostatnio widziałam podobną albo w Cubusie albo w NY :)
    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadka ma cudowny klor, kurtka bardzo mi się podoba i poklikałam, jak ys chciała się odwdzięczyć zapraszam do mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka fajnie wygląda, kochana wszystko ci poklikałam : Powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak 8 godzin wytrzymała, to niezła jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice lipstick Sade and I love the tee!
    ❤️❤️❤️
    Have a wonderful day sweetie
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolor pomadki!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe jak dzieci w przedszkolu zareagują na widok Twojej koszulki :D
    Kolor pomadki śliczny, choć mi niestety chyba takie nie pasują ;/
    Kurtka jest świetna i przyda się na nadchodzące dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kolor tej pomadki

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka piekna. A do kurtki doszyjesz guziki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post dear! :)♥♥♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/09/chanel-scarf.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zamówienie, podoba mi się kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze,że jesteś zadowolona! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka cudowna ! Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurtka świetna, koszulka również mi się podoba. Fajne te pomadki, jakoś ich wcześniej nie widziałam - dodam sobie do wishlisty.

    Poklikałam trochę u Ciebie - 2.57, 6.77, kurtki różne ceny, butik - różne ceny. U mnie dzisiaj też post o rzeczach z sammydress, jeżeli jesteś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka ma świetny kolor! :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)