Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

środa, 21 września 2016

Ubrania z twinkledeals.com




Cześć :). Dzisiaj chciałabym pokazać moje zamówienie z Twinkledeals, z którego również jestem zadowolona :). Co mam?



Czapka, kurtka i pasiaty t-shirt.










KURTKA: jest idealną przejściówką :). Nie za ciepła, idealna na sweter, czy długi rękaw. Jest dobrze wykonana, zamek nie zacina się. Kolor w rzeczywistości jest taki jak na stornie, ale mój telefon uparł się, że jest zielona ;)...

Ocena: 5/5

CZAPKA: ciepła, nie przepuszcza powietrza, wygodna. Nie mam żadnych zastrzeżeń ;).

Ocena: 5/5

T-SHIRT: wygodny, pasiaty zwyklaczek. Dobry praktycznie na każdą okazję, pasujący do wszystkiego. Jest bardzo ładny, jednak nie czuję do niego ogromnej chemii :).

Ocena: 4/5

KURTKA >KLIK<
CZAPKA >KLIK<
T-SHIRT >KLIK<


Top z ananasem.





Szkoda, że nie zauważyłam, że top ma dziurawy tył. Związałam i jest lepiej. Jednak smutek pozostał :(.

Ocena: 3/5

TOP >KLIK<

Co myślicie?
Proszę Was o szczere kliki w powyższe linki, oraz tu :*



Zapraszam do śledzenia mnie na:

40 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Linki poklikane ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane kochana, mi i tak bluzka z ananasem się podoba !::D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurtka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane.
    A mi akurat Twój pasiasty zwyklaczek się bardzo spodobał, ale to trochę temu, że teraz przeżywam jakąś manię na paski ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest całkowicie w moim stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ciuszki :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy :) Bluzka w ananasa genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kurteczka :) Wszystkie linki poklikane do tego sklepu i ebutik :) Jeśli możesz kliknij u mnie w banery na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna czapka i kurtka ;)
    Kliknęłam i ja

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka fajna, ale co do kurtki to mam mieszane uczucia ;D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna kurteczka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w większości widzę ze zadowolona jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klikam :D czapkę chyba też mam taką :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oj takie paski to nie dla mnie bo aż mam mroczki przed oczami he he za to bluzka ma ciekawy tył

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka nie w moim stylu, ale kurteczka jest świetna :)
    Linki poklikane i takze byłabym wdzięczna za poklikanie TUTAJ :*

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie właśnie najbardziej do gustu przypadła ta bluzeczka w paseczki, śliczna jest!
    Ojej, szkoda, że ten thirt w ananasy jest z tyłu dziurawy, ale faktycznie jak związałaś to nie wygląda źle :)
    Uczciwie poklikałam moge prosić o to samo? ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna kurteczka, całość do siebie bardzo pasuje.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się ten top podoba :) Taki niestandardowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurtka bardzo fajna :). Oczywiście poklikane ;)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka świetna, idealna na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapa i kurtka zdecydowanie dla mnie :)

    Poklikane, $32.61 - $2.78 - $6.52 - $11.97 - ebutik różne ceny - sammydress różne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam w linki , śliczna jest ta kurtka.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. czapka nie w moim stylu , ale Tobie pasuje. Za to kurtka bardzo mi się podoba :))

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze mówiąć rzeczy nie w moim stylu, ale ja już "starsza pani" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka mi się bardzo podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka jest świetna! Mam takie pytanie bo wiem, że studiowałaś w Katowicach, wiesz może gdzie stacjonarnie dostane tam olejek sezamowy :D?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta kurtka bardzo mi się podoba! Pierwszy raz słysze o tej stronie.
    Poklikane :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)