Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

poniedziałek, 19 września 2016

Współpraca z ebutik.pl - pierwsza przesyłka :)



Miło jest, że można współpracować z kimś, kto pisze po polsku, a nie tylko po angielsku :). Kilka dni temu napisała do mnie Pani Magdalena i zaproponowała współpracę ze sklepem ebutik.pl. Oczywiście bardzo się ucieszyłam i zgodziłam się!

Kontakt z przedstawicielką sklepu był szybki, miły, a przesyłka dotarła do mnie ekspresowo kurierem.
Dostałam 300 zł do wykorzystania na sklepie. Za tę kwotę zamówiłam klika upatrzonych rzeczy :).


1. Kurtka jeansowa (ta i inne tu >KLIK<)








Miłość? To chyba za słabe słowo :)... Katana jest cudowna!! Rozmiar się zgadza, zdobienie też <3. Jest przepiękne! Materiał jest solidny. Pasuje do każdej stylizacji - sportowej i eleganckiej. 

Ocena: 5/5!!!!


2. Top w marynarskim stylu (ten i inne tu >KLIK<)





Mocny materiał, elegancki wygląd :). Czego chcieć więcej? W tym przypadku jestem również mocno zadowolona!

Ocena: 5/5

3. TOP Z FRĘDZELKAMI (ten i inne tu >KLIK<)





Top ma w rzeczywistości kolor "brudnej bieli", ale jest bardzo ładny, efektowny :). Frędzelki trzymają się solidnie, materiał jest przyjemny i mocny. Tego typu rzeczy bardzo podobają się moim przedszkolakom, nie wiem dlaczego, ale zapewne bluzka będzie dla nich ciekawa, co jest dla mnie plusem :D. 
Ocena: 5/5!

4. T-shirt z egzotycznym wzorem (tu >KLIK<)







Trochę szkoda, że bluzeczka nie ma intensywniejszych kolorów :). Mimo tego bardzo mi się podoba i moim zdaniem (ach ta skromność) pasuje do mnie :). Nie mam żadnych zastrzeżeń co do materiału i wykonania.

Ocena: 5/5

5. Top z literą A (ten i inne tu >KLIK<)






Jakieś wątpliwości co do mojej oceny? :) Po raz piąty  muszę wyrazić swoje zadowolenie! Wygoda i idealne łącznie ze spodniami z wyższym stanem <3 kocham!!!!

Ocena: 5/5


PODSUMOWANIE
ebutik.pl to sklep, na którym na pewno warto wydać pieniądze! Wiemy  co dostaniemy (w przeciwieństwie np. do chińskich sklepów, gdzie często jakość rzeczy jest opłakana). Nie musimy się martwić, że wyrzucimy pieniądze w błoto. Wszystko jest dokładnie takie, jak widzimy na stronie.


BARDZO PROSZĘ O ODWIEDZENIE POWYŻSZYCH LINKÓW!!!

Dodatkowo mam coś dla Was :)! Kod - 60%  na zakupy, który obejmuje kategorię "NOWOŚCI" (oprócz butów)
KOD: KRECONOWLOSA 

Co myślicie o moich nowych rzeczach? :)


Zapraszam do śledzenia mnie na:

28 komentarzy:

  1. Jak Wy to dziewczyny robicie, że tyle sklepów chce nawiązywać z Wami współpracę?;)
    Rzeczy super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój styl te ciuchy, ale fajnie, że jesteś zadowolona.
    Ja ostatnio od nich zamówiłam futerkowy płaszcz i także jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest ten top z frędzlami .
    Gratuluję współpracy.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy sobie wybrałaś, kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, najbardziej spodobała mi się ta jeansowa kurteczka. Jest taka oryginalna ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeansowa kurteczka najlepsza :) super współpraca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. top i kurtka są świetne!!! gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice tops!
    ❤️❤️❤️
    Have a wonderful day sweetie
    xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  9. T-shirt z egzotycznym wzorem nieźle wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, szczególnie ta kurteczka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Katana wygrywa wszystko <3

    dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy, ale najbardziej spodobała mi się ta jeansowa kurtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Top z literką A oraz jeansowa kurtka wpadły mi w oko. Super są :)


    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Top z frędzelkami mnie zauroczył ! Poklikane.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  15. t-shirt najlepszy ;D podoba mi się ;D oczywiście zaglądam na stronkę :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pod dwójeczką nie działa link,może to jakiś błąd u mnie,ale sprawdź to w wolnej chwili :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. drugi klik cos u mnie nie działa a serce podbiała jeansowa kureczka! *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklep znam i czasem odwiedzam:) najbardziej podobają mi się bluzki które zamówiłaś, i ta z frędzlami, marynarska i z motywem egzotic, wszystkie fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę udanej współpracy :)
    Świetna katana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Top z frędzelkami jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurteczka podoba mi się najbardziej, klikłam :) Liczę na rewanż u mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie top z literą A najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy :-) poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)