Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

sobota, 10 września 2016

Przesyłka od Romwe, czyli paczka, której długo nie zapomnę :D



Siedzę sobie spokojnie w domu, jest po 17. Nikogo się nie spodziewam, robię sobie brwi henną. Nałożyłam papkę, wyglądam jak wariatka, dzwonek do drzwi... Cóż, kuriera się nie spodziewałam :D. Nie wiedziałam, że opiekunka wysłała mi paczkę kurierem... Tego zdziwienia, a potem śmiechu nie zapomnę nigdy :D .

Ale przechodząc do mojego zamówienia... Mogłam tym razem zamówić sobie 2 rzeczy :).

1. Pasiaty t-shirt






Na początku myślałam, że t-shirt będzie zdecydowanie za mały. Wyglądał jak na dziecko! Jednak materiał jest bardzo rozciągliwy (jakiś z domieszką spandexu), ale nie bardzo gładki. W efekcie t-shirt jest bardzo dopasowany, podkreśla figurę :). Na stronie modelka po założeniu go ma odkryte ramiona. Niestety u mnie nie wyglądało to dobrze, więc podciągłam bluzkę lekko do góry :).

Ocena: 5/5

>KLIK<

*          *          *          *          *          *

2. Sweter w gwiazdki





Jestem nim oczarowana... ale jest jedno ALE :/. Sweter drapie od środka... Ma gryzący materiał. Na szczęście nie należę do osób, którym takie rzeczy jakoś bardzo mocno przeszkadzają, jednak jest to trochę denerwujące. 

Ocena: 3,5/5

>KLIK<

Bardzo proszę o kliki w dwa powyższe linki! Ważne jest to, aby pozostawić je otwarte jakiś czas (najlepiej powyżej minuty).


Podoba się Wam coś? :)
Jak spędzacie weekend?


Zapraszam do śledzenia mnie na:

51 komentarzy:

  1. Lubię wszystko co w paseczki i ten t-shirt jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znoszę gryzących swetrów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek idealny na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ta pierwsza bluzeczka całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post! Clicked all of your links! Have a lovely weekend! xx

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek cudowny ! Sama bym taki przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś na nauce :/ a jutro nauki przedmałżeńskie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcemy zrobic jak najszybciej dopóki studiow nie mamy:) A robia je u nas 2 razy do roku. i tak to troche trwa u nas, bo 9 tygodni, dzis mielismy 2 :)

      Usuń
  8. Ta bluzka jest super! :D Sweter nie dla mnie przez ten materiał :D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha! Też często miewam sytuację, w których nikogo się nie spodziewam...a tu proszę! Najśmieszniejszy jest jednak fakt, że gdy jestem "zrobiona na bóstwo" - nie zajrzy żadna żywa dusza.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. T-shirt ładny :) Będzie pasował do wielu stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak spędzam weekend? Jakkolwiek śmiesznie to nie zabrzmi - byłam dzisiaj na międzynarodowym konkursie rzutem butem w dal :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje, że trzymałam wystarczajaco długo otwarte:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem ,że opisujesz bluzkę która jest też ładna, ale spodnie są mega!! I te kieszenie! Zakochałam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie, te spodnie są świetne :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne rzeczy :)
    Sweterek śliczny :)
    Tylko szkoda, że gryzie od środka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kliknelam i zostałam na stronie :-) fajne rzeczy ale sweterek cudo :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny sweter ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne te rzeczy ;)

    Zapraszam do mnie - kamilsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rzeczy!
    pozdrawiam ;*

    ulciiakblog [klik]
    odwdzięczam się za obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rzeczy kliknęłam :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rzeczy! Miłej niedzieli!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne rzeczy :) Ten sweterek w gwiazdki jest świetny, idealny na jesień :) Oczywiście poklikałam oba linki :)

    Obserwujemy! Zapraszamy do nas na nowy post na teddyandcrumb.blogspot.com :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne rzeczy, szczególnie ta bluzeczka w paski mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rzeczy , śliczny jest ten T-shirt.
    Poklikałam w linki , pozdrawiam.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny ten sweterek.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ten t-shitr w paski. Fajnie wygląda. Poklikałam i będę wdzięczna jeżeli zrobisz to samo u mnie :)

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/
    Zmieniłam adres bloga i straciłam niestety trochę odbiorców dlatego będę wdzięczna i szczęśliwa jeżeli zajrzysz i podzielisz się swoją opinią <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie T-shirty w paski to super sprawa, zwłaszcza na lato. Nie wiemy dlaczego, ale naszym zdaniem lepiej wyglądają białe w czarne paski niż na odwrót haha. Sweterek tez fajny, ale nie dla nas ze względu na to że drapie :(
    ZAPRASZAMY DO NAS!
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się t-shirt :)
    Ja bym nie wytrzymała gdyby mnie coś drapało, podziwiam :D

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane, a ta pierwsza bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny sweterek! :D
    Poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Oni mają super rzeczy :D Klikłam. rewanz u mnie?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. a mi najbardziej podobają się spodnie :D


    zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great post!♥ ♥ ♥
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/09/with-special-guest.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzka w paski świetna. :D Ja kiedyś zaskoczyłam kuriera wychodząc w samej bieliźnie, więc każdy chyba ma jakąś swoją wpadkę z odbieraniem paczek. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. I love the subtle mixture of prints
    http://anicheberry.blogspot.co.za/2016/09/start-seeing-yourself-way-you-want-to.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak to wygląda z wysyłką, ceną wysyłki oraz jej długością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania otrzymałam w ramach współpracy, więc nie wiem jak to z samymi kosztami wygląda :). Jeśli chodzi o czas wysyłki, to trzeba liczyć że paczka przyjdzie po plus/minus miesiącu.

      Usuń
  37. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również bardzo chętnie wysyłam wiele rzeczy i oczywiście tak samo lubię dostawać najróżniejszego rodzaju paczki. Bardzo spodobał mi się wpis https://www.sendit.pl/blog/zamow-kuriera-do-domu gdzie dokładnie określono to jak można zamówić kuriera do domu.

    OdpowiedzUsuń
  39. W dzisiejszych czasach coraz więcej osób decyduje się na zakupy w sklepach internetowych, dlatego ze swojej strony polecam Wam porady dostepne na stronie https://magazynfakty.pl/dlaczego-warto-skorzystac-z-ekspresowej-przesylki/ . W artykule dowiecie się dlaczego warto korzystać z przesyłki eksperesowej.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)