Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

czwartek, 14 lipca 2016

Banggood - przegląd sklepu + wishlist(a)


Na szczęście moja współpraca z Banggood będzie trwała nadal :). Urwał się niestety kontakt, jednak popisałam gdzie trzeba i dowiedziałam się, że HaNi odchodzi z Banggood (jakby ktoś się martwił, że nie odpisuje, to właśnie z powodu odejścia).
Teraz przejęła mnie Nicole i mam nadzieję, że współpraca będzie tak samo przyjemna, jak z jej poprzedniczką :-).

Na początku standardowo, chciałabym pokazać Wam co przyjdzie dla mnie ^^


Ten top w zasadzie też już od dawna chodził mi po głowie :-). Jestem już go bardzo ciekawa!




T-shirt z dziurkami na dekolcie <3

KLIK


I przeuroczy łańcuszek z ptaszkami! <3

KLIK


Oprócz tego, wpadł mi w oko motylkowy zegarek :) szkoda, że nie starczyło mi na niego!


KLIK


Zostałam poproszona również o pokazanie kilka dodatkowych produktów ;)


Może na takie wysokie japonki bym się zdecydowała, ale na te szkarady obok raczej nie :)

KLIK
KLIK


Zdobione japonki akurat bardzo mi się podobają:)

KLIK
KLIK


I mini torby na dokumenty, telefon itd ;). Po dłuższym zastanowieniu - całkiem urocze.

KLIK


I to tyle! :)
Oczywiście bardzo proszę o kliki - jeśli trzeba, będzie rewanż! :)

I bardzo proszę o dodatkowe wsparcie:

KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

Zapraszam do śledzenia mnie na:

40 komentarzy:

  1. Śliczne te zegarki ! Oczywiście poklikam ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam! :) Super post! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana poklikałam co się dało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie widzę w tej gromadce niczego dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. I clicked on them all! Thank you for doing the same for me in my new post. Lovely wishlist btw.
    :)xoxo

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo podoba ten pierwszy top. Mam pytanie, co napisałaś, aby kontynuować współpracę. Bo właśnie HaNi tez mi nie odpisuje i nie wiem co dalej robić.
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie niedawno napisała do mnie HaNi z propozycją współpracy i zastanawiałam się dlaczego nie odpisuje. Genialne te wysokie japonki! ♥

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne torebki, najbardziej w moim typie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post , poklikałam w linki.
    Śliczny zegarek z motylkami.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikane :)
    Piękny top :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zegarki. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają! Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ciuszki, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłaam i wysłałam ci pytanie na maila ;D a właściwie prośbę ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te wysokie japonki sa piekne :O <3 Poklikałam szczerze :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam linki :) te wysokie japonki wyglądają trochę śmiesznie :D raczej bym nie założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam wszystko :) nie podobaja mi sie jedynie japonki na koturnie xd

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne rzeczy mają:) poklikałam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Sklepu nie znam , już zaglądam co tam jeszcze mają :) poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. i love all these items...

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten łańcuszek jest śliczny, poklikalam!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zegarek cudny :-) poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny jest ten łańcuszek! *.*
    Poklikane! Życzę powodzenia kochana! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne rzeczy! kliknięte :)
    zapraszam na NOWY POST! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Łańcuszek z ptaszkami jest przeuroczy :3
    Pozdrawiam i obserwuję!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  26. Co prawda rzeczy nie są zupełnie w moim stylu ale życzę powodzenia we współpracy, poklikałam we wszystkie linki :)

    Zapraszam do mnie: http://aleksandrakubiaczyk.blogspot.com/2016/07/huge-summer-haul-2016-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Również pracowałam z HaNi i zastanawiało mnie to dlaczego tak długo nie odpowiada. Już się dowiedziałam. Oczywiście poklikałam czy mogę prosić o to samo ? Będę bardzo wdzięczna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. druga bluzka ciekawa :) kliknięte
    klikniesz u mnie?:) [ Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane :))


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Japonki zdobione bardzo fajne :-) pokliklam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię zegarków,ale te wyjątkowo są piękne i nosiłabym ! :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)