Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Zamówienie z triny.pl :)

Witam.

Już parę razy wspominałam, że nie dawno doszedł do mnie "przed - urodzinowy prezent" - pełna paczka rosyjskich kosmetyków :). Niektóre z nich pokazywałam już na zdjęciach ale chciałabym pokazać całe zamówienie - tym bardziej, że dziś przyszła do mnie odżywka cedrowa i mango. Nie były dostępne za pierwszym razem, a bardzo je chciałam :).

Zakupy na triny.pl uważam za bardzo udane - trwa nadal promocja na wybrane kosmetyki (nawet 50%!). Ogólnie ceny na sklepie są bardzo przystępne, niewygórowane. Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie, do tego kosmetyki były bardzo profesjonalnie zapakowane :).











1. Maska Planeta Organica z olejem makadamia.

















2. Maska Planeta Organica z masłem shea.


















3. Maska Ajurwedyjska.

















4. Olej z nasion bawełny.
















 5. Balsam Naturia Siberica GZEL - Królewskie Jagody.


















6. Maska Naturia Siberica Loves Estonia - malina moroszka z chabrem.
















7. Balsam na kwiatowym propolisie Babci Agafii.
















8. Balsam Planeta Organica organiczny rokitnik.

















9. Olej awokado.

















10. Odżywka cedrowa Planeta Organica (wystraszyłam się, że przyszło mi coś innego :D kolor opakowania się nie zgadza :P).















11. Maska Planeta Organica z mango.







I na koniec miły - słodki upominek od sklepu :)

















Używałyście któregoś z tych kosmetyków ? :) Jak wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)