Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 23 sierpnia 2015

NDW (2)

Cześć! :)


Oto bohaterowie dnia dzisiejszego:















- Maska z edycji limitowanej Naturia Siberica Loves Estonia,
- Serum Elseve Magiczna Moc Olejków,
- Olejek Wellness&Beauty sezam + ekstrakt z wanilii,
- Maska Kallos Algae,
- Szampon Garnier Ultra Doux z cudownymi olejkami.

Co zrobiłam?
Naolejowałam włosy na godzinę przed myciem olejkiem Wellness&Beauty. Umyłam długość Kallosem algowym, a skalp Garnierem z cudownymi olejkami. Później nałożyłam na długość maskę Loves Estonia na 20 minut, po upływie czasu spłukałam włosy w chłodnej wodzie. Wgniotłam żel lniany i po wyschnięciu odgniotłam go przy pomocy serum Elseve.

Moje efekty (w różnych światłach):











(żółte ? :D)


















Dziękuję za komentarze i obserwacje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)