Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

piątek, 23 czerwca 2017

sammydress.com - t-shirt z flamingami :)


Dzień dobry :).
Dzisiejszy dzień był dla mnie pełen emocji i łez. Żegnaliśmy się z przedszkolakami, tym samym ja żegnałam się ze swoją pracą :(. Do teraz nie mogę się pozbierać, jest mi okropnie smutno. Dzieciaki miały dla mnie wiele prezentów, to przywróciło mi troszkę uśmiech na twarzy :). Został mi de facto ostatni tydzień pracy, ale już w charakterze dyżurów, bo zapisanych jest kilkoro dzieci na ostatni tydzień czerwca.

Wracając na ziemię i na bloga, w dzisiejszym wpisie pokażę Wam super t-shirt z modnym ostatnio motywem flamingów :-). Bez dwóch zdań jest świetny i niczego mu nie brakuje! Zapraszam do oglądania zdjęć i proszę o klik na końcu wpisu :*.












Animal Pattern Tee For Women 



Zapraszam do śledzenia mnie na:

33 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się taki motyw flamingów :D Co prawda nie mam jeszcze ubrać z takim wzorem, ale wszystko jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny!!! Bardzo mi się podoba, jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku co za uroczy t-shirt.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszulka:) mam takie same spodenki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie smuć się Kochana:* Może na nastęony rok się uda powrócić? Dobrze że w wakacje dla niektórych Dzieciaczków będziesz opiekunką :* Ta bluzka jest cudowna !!! Uwielbiam flamingi !!! Klik :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Flamingi chyba zaczęły opanowywać modę :D Coraz częściej widzę ten motyw :D W każdym razie, t-shirt bardzo zabawny, a ja lubię wszystko co zabawne ;) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka :-)) Przedszkolaki są słodkie...

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! Nawet nie wiesz jak bardzo kocham flamingi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszulka! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza bluzeczka:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale już na stałe czy na okres wakacyjny? Jeśli mogę spytać oczywiscie :)
    Piękna ta bluzeczka! Oryginalny motyw flamingów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, tak mi przykro :(
      Praca z dzieciaczkami musiała być świetna!

      Usuń
  12. Uwielbiam motyw flamingów :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie mam nic z flamingami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the shirt!
    eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ta bluzka, lubie flamingi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sobie sprawić jakiś tshirt we flamingi :D

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)