Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

czwartek, 22 czerwca 2017

sammydress - granatowa sukienka i torebka z kwiatami



Cześć :).
Ostatnio coś mam pecha, zaczynają trafiać mi się niewypały. W dzisiejszym wpisie sukienka, która niestety jest za krótka (podszycie jest bardzo krótkie i niestety widać z tyłu bieliznę). Myślę nad tym, aby oddać sukienkę krawcowej do przeróbki, bo ogólnie jest bardzo ładna.

Jeśli chodzi o torebkę, to idealnie trafiła w mój gust :). Mam bzika na punkcie wszelkich motywów kwiatowych!

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć, klikania w linki i komentowania :).










Stylish Scoop Collar 3/4 Sleeve Solid Color Lace Dress For Women 



Zapraszam do śledzenia mnie na:

15 komentarzy:

  1. Beautiful bag!♥
    Eszter
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka urocza - dla mnie nie bardzo, ale moja córka byłaby bardzo zadowolona, ja natomiast biorę tą śliczna sukieneczkę :) Piękna jest, a Ty wyglądasz w niej zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy :) Sukienka prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ta torebeczka jest przepiękna.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że za krótka :/ jeśli krawcowa będzie potrafiła ładnie przedłużyć podszewkę to byłoby dobrze :D bo sukienka, poza tym, naprawdę czarująca! lubię ten kolor ♥
    torebeczka też mi się podoba ♥
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, szkoda, że za krótka, ale jak krawcowa ma naprawić, to będzie ok. Jeśli chodzi o torebkę to skradła moje serce. Te kwiaty na niej są po prostu boskie! :D
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka faktycznie króciutka, może by ją obciąć na bluzkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie,torebka jest urocza,a sukienka ma boski kolor ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest przecudowna! <3
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ma śliczny krój i materiał, ale fakt nie warto chodzić w przykrótkiej sukience tylko dlatego, że jest ładna. Miałam kiedyś podobny problem i nawet ta moja sukienka była bardzo podobna do Twojej. Poradziłam sobie z tym doszywając rozkloszowaną, tiulową spódnicę. Nadałam drugie życie sukience. W końcu miała odpowiednią długość, nie marnowała się wisząc w szafie i była niepowtarzalna. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tam najnowszy post, w którym zabieram do bajkowego zamku.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale urocza torebka :) klikam ! 16.20$ 7.73$

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)