Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 20 czerwca 2017

Rosegal.com - wiązane baleriny z pomponami



Cześć ;). U Was też tak grzeje :D? Bo ledwo oddycham!
W dzisiejszym wpisie baleriny, które są niestety niewypałem. Zainteresowały mnie czerwone pompony na wiązaniach, to skłoniło głównie mnie do ich zamówienia. Co mi się nie podoba? Wychodzi mi z nich czasem najmniejszy palec:D... Uwierzcie, że wygląda to bardzo zabawnie...

Zapraszam do oglądania zdjęć :).








Tie Up Pompoms Flat Shoes



Zapraszam do śledzenia mnie na:

18 komentarzy:

  1. Jejjku widziałam już sandały z pomponami, ale takie wiązane aż do kolan, a te są przepiękne.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają, ale dla mnie pompony nie bardzo. Biorę buciki bez pomponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe buty :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas dokładnie to samo gorąco nie ma czy oddychać. Bardzo ładne buciki, bardzo ciekawe, czekam na stylizację z nimi :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne na lato! Prezentują się bardzo ciekawie :D Ja jednak za taki pomponikami przy butach nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądają te buciki, ale ja bym ich nie zamówiła nie przepadam za krytymi palcami :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki bardzo fajne i mi się bardzo podobaja jednak ja bym wolała bardziej zaokraglone :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne z renee shoes :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też umieram, u mnie chyba dzisiaj z milion stopni było :O
    chyba jestem jakaś inna, ale marzę o deszczu i burzy :P hehe

    kurczę, szkoda, że te baletki to taki psikus, bo generalnie prezentują się super te pomponiki :) może trzeba je rozchodzić po prostu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze są te buciki
    Może się trochę rozchodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądają, uwielbiam wiązane sandały/baleriny, szkoda tylko, że są takie płytkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz takie buciki z rzemykami i pomponami modne ;) Na kimś mi się to podoba, ale ja na rzemyki mam za krótkie nogi, nie chcę ich jeszcze dodatkowo optycznie skracać, a na pompony jestem już chyba za stara :D Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! Mega są te buty ^^ Same musimy znaleźć coś podobnego :*

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja znowu szukam sandał z pomponami ;) fajne te baleriny choć nie podoba mi się ich ostry czubek.. wolę delikatne zaokrąglenia ;)) WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)