Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

środa, 24 maja 2017

Zaful - wiązana z boku bluzka i mini wish-lista


Witajcie :).
W dzisiejszym wpisie chcę pokazać Wam bluzkę wiązaną z boku, na widok której zawsze się będę już uśmiechać :). Dlaczego? Gdy poszłam w niej pierwszy raz do pracy, jeden chłopczyk ciągle się jej przyglądał. Dobrze wiedziałam, że interesują go różne obrazki. Po dość długiej ciszy powiedział:
"- Paaanii.... Ty to szczęściara jesteś!", oczywiście zaciekawiłam się dlaczego tak twierdzi :D
"- Bo masz szczęście, że masz taką wspaniałą bluzkę... na niej jest krokodyl!". W ten sposób ciągle uśmiecham się na widok krokodyla :D. Jestem szczęściarą, że go mam :D. Uwielbiam, gdy rzeczy przypominają mi jakieś miłe momenty :), tym bardziej, że został mi ostatni miesiąc pracy w przedszkolu, o kolejnej umowie raczej nie ma mowy, a będę bardzo tęsknić :(((.

Teraz o samej bluzeczce - jej jakość jest naprawdę świetna, pasuje i do eleganckich stylizacji i do luźniejszych. Tego typu ubrania uwielbiam najbardziej! Jedyna gafa jaką zauważyłam (dopiero teraz :D) to inny układ wzoru w rzeczywistości, niż na stronie.

Proszę o kliknięcie w chociaż jeden link! :*










Printed Side Tie Poplin Top





Cami Frilly High Leg Bikini 


Zapraszam do śledzenia mnie na:

41 komentarzy:

  1. Piękna koszulka, a krokodyl tylko dodaje jej uroku :D
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzka i prześlicznie w niej wyglądasz :) Super Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój jest genialny! :o
    Pozdrawiam ,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/05/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta bluzka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzeczka- totalnie w moim stylu :-)

    pozdrawiam i z przyjemnością dodaję do grona obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jesteś śliczna! świetna koszulka :D no tak, krokodyl ważna rzecz haha :D
    poklikane we wszystko :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza historia ;), ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka bardzo mi się podoba, jak najbardziej w moim stylu :) W mojej szafie ostatnio brakuje zwykłych bluzek, więc chyba i ja będę musiała zamówić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your shirt...
    Thanks for your visit
    I am following you on Google+ and GFC HOPE YOU FOLLOW BACK
    P.S. would you like to follow each other on Pinterest too

    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing pic :)
    I following you :)

    Visit my blog: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że Ci nie przedłużą umowy , ale będziesz mieć doświadczenie i na pewno znajdziesz pracę w innym przedszkolu :)

    Ps. Koszula świetna dzieciak ma racje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj raczej na to szansy nie ma :( wszędzie są zatrudnione już osoby... ogólnie do przedszkola na umowę ciężko się dostać :/ praktycznie wszędzie każdy wciska swoich znajomych... ja też miałam staż po znajomości, ale skład jest już pełny :( i tak to wszędzie wygląda

      Usuń
  12. Bluzka nie w moim stylu, ale wygląda całkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda ta bluzeczka, klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ;) Sama z chęcią bym taką kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta bluzka, do tego takie fajne wspomnienie :) Linki poklikane :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana poklikałam ci w linki - 13,99$, 16,99$, 12,99$, 7,40$, 18,99$ :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka faktycznie bardzo ładna 😊 oczywiście wszystko poklikane!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam motywy fauny i flory na ubraniach <3 Biologiczne zboczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku cudowna ta bluzeczka, Śliczny wzór
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bluzeczka, podoba mi się motyw na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I really liked your post, beautiful photos <3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (subscribe to your Blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  22. Super jest ta bluzka! Poklikane :)
    Obserwuje

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna bluzka choć dla mnie byłaby za krótka pewnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your blouse, it's so cute, haven't seen a print like that.

    www.busyandfab.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna bluzeczka, kliknęłam w linki ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Great look! Thanks for visiting my blog! Follow you dear!
    Welcome to my blog - https://bezdushna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie podoba mi się bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta bluzeczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczna bluzka.Slicznie w niej wygladasz.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz:D
    Bardzo ładna bluzeczka :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)