Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 28 maja 2017

Weekendowa pielęgnacja (90), CZYLI MOJA WŁOSOWA METAMORFOZA :)



Witajcie! :) dzisiejszy wpis jest dla mnie wyjątkowy... Bo w końcu nadszedł dzień, do którego przymierzałam się bardzo długo i się go bałam. Kto mnie śledzi od dawna, ten wie, że wiele razy korciło mnie ujednolicenie koloru. Ponad miesiąc temu podjęłam decyzję, że w końcu czas zacząć działać. Do swojej metamorfozy wybrałam salon Freestyle w Rybniku.

Na początku wizyty fryzjerka dokładnie obejrzała moje włosy. Stwierdziła pasemkową tragedię i brak blasku ;). Skonfrontowałyśmy moje oczekiwania z rzeczywistością i na ile da uratować się kolor. Po rozmowie, zostało mi zrobione "pamiątkowe zdjęcie" :). Pani fryzjerka rozłożyła moje włosy na ramionach, po czym sama stwierdziłam tragedię. Jak trzyma się włosy w linii prostej to nie jest źle, ale jak się rozwieją to....


Masa przerzedzeń. Zmianę zaczęłyśmy od dekoloryzacji. Całej metamorfozie towarzyszył smartbond (do odbudowy mostków dwusiarczkowych). Dalsza wizyta odbyła się w tak miłej atmosferze, że dosłownie nie wiedziałam co się dzieje, chociaż byłam informowana przez fryzjerkę o każdym jej działaniu wraz z dokładnym jego opisem ;). Dodatkowo włosy zostały poddane mocnemu nawilżeniu.

Dostałam także instrukcję jak dbać o swoje włosy (chociaż zawsze byłam przekonana, że dobrze o tym wiem). Zostały mi polecone produkty dedykowane włosom zniszczonym, farbowanym (nie wiem czemu zawsze unikałam kosmetyków do włosów farbowanych) oraz z witaminami. Podobno też dobrze zrobi moim włosom co jakiś czas położenie maski na kilka godzin (oczywiście bez owijania ich). 

Na sam koniec moje włosy (po raz pierwszy w życiu) zostały podcięte lekko maszynką :). 

Najcenniejsze rady jakie wyniosłam z tej wizyty?
- nigdy nie dać ponownie wpakować się w pasemka,
- nie używać fioletowych szamponów (odbierają blask, włos wygląda jakby "brudny"),
- wmasowywać serum w lekko osuszone włosy ręcznikiem, a nadmiar lekko przeciągnąć po całej długości 


Jaki jest efekt mojej metamorfozy? :)
Włosy nabrały pięknego, praktycznie już jednolitego koloru. Aby uzyskać całkowity blond potrzeba mi jeszcze jednej wizyty (póki co mienię się w słońcu lekko na złoto :D). Czuję się o wiele lepiej, bardziej promienna i rozświetlona!!








Salon Freestyle na pewno będzie teraz moim salonem :). Pomimo stresu jestem bardzo zadowolona z metamorfozy. A co Wy myślicie?

Zapraszam do śledzenia mnie na:

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne masz teraz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na tą relację i byłam jej bardzo ciekawa. No Kochana...efekt WOW! Włoski wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica spektakularna, nie rozjaśniałabym więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w naturalnym świetle kolor zachodzi mocno na rudo ;) chcę z tego kiedyś na pewno wyjść :D

      Usuń
  4. Wow! Od dawna marzy mi się taki kolor. No i ciekawe wskazówki. Muszę o niech pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow przepiękna metamorfoza :) Jestem ciekawa, jak będą włoski wyglądały, jak sama będziesz je układać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow !! Kochana ! Ślicznie wyszedł kolorek, podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetnie. Efekt cudowny! Piękne włoski ;) I kolorek rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne *_*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny kolor ! Jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna zmiana :3 masz teraz piękny kolorek ;)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, jak z tych popularnych zdjęć z insta ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejkuu, ale cudne włosy, przepiękne.
    Co do pasemek, robiłam kiedyś, ale farbą co po 25 myciach zmywa się i nie polecam, bo pasemka były robione na czepku i miałam 4 cm jakby...,,odrosty''
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow efekt genialny. Widać że dobry fachowiec

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę metamorfozy! I dziękuję za radę z fioletowymi szamponami <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)