Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

środa, 3 maja 2017

Biovax - oleokrem Diamond (oleje amazońskie - babassu i pequi)



Przyznać się, kto ma je wszystkie? :) Jestem wśród szczęśliwych posiadaczy całej czwórki. Dziś pod lupę weźmiemy wersję Diamond, która swoją nazwą wydaje mi się być najbardziej kusząca spośród całej oleokremowej rodziny :). Czy to małe cudeńko potrafi faktycznie zrobić z naszych włosów diament? Przekonajcie się sami!




Opis ze strony biutiq.pl (źródło)

OLEOKREM BIOVAX GLAMOUR - NOWY WYMIAR PIELĘGNACJI WŁOSÓW

Luksusowy OLEOKREM to połączenie odżywczej mocy najlepszej jakości, szlachetnych olejów z lekką, otulającą konsystencją kremu. Bez efektu obciążenia włosów. 

Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Diamond to niezwykły preparat, zawierający najdroższy wśród klejnotów - diament, w połączeniu z bogactwem olejów Babassu i Pequi, pochodzących z tropikalnych lasów Amazonii. 

Pył diamentowy – subtelnie rozdrobiony pył z najcenniejszego na świecie kamienia szlachetnego nadaje włosom przepiękny, skrzący się blask i moc.
Olej Babassu – wytłaczany z orzeszków palmy Oringya Cohune. Polecany szczególnie do kosmetyków, które mają nawilżać, wzmacniać i zmiękczać włosy. Zawiera około 70% lipidów, w tym dużą zawartością kwasu laurynowego i mirystynowego. Olej babassu wnika w strukturę włosa i wygładza go, ułatwia rozczesywanie i zabezpiecza przed rozdwajaniem końcówek.
Olej Pequi – pozyskiwany z nasion brazylijskiego owocu Caryocar Brasiliense, pomaga w utrzymaniu wilgoci i będąc bogatym w antyoksydanty pomaga w zachowaniu dobrej kondycji włosa, jego koloru, połysku i gładkości. Ponadto, dzięki swoim właściwościom, przeciwdziała mierzwieniu się włosów, co pozwala na utrzymanie ich pięknego i zdrowego wyglądu.

OLEOKREM sprawi, że włosy będą:
- idealnie wygładzone i miękkie
- zjawiskowo lśniące
- intensywnie odżywione i zdrowe
- naturalnie piękne i lekkie, bez efektu obciążenia

Oleokrem to preparat, który doskonale uzupełni codzienną pielęgnację włosów, dopełni działanie odżywki bądź maski, potęgując efekt upiększenia fryzury. 


Stosowanie
Dzięki unikalnej formulacji, OLEOKREM BIOVAX można stosowac na dwa sposoby:
- na włosy wilgotne - krem zastosowany po umyciu i osuszeniu włosów ręcznikiem, delikatnie wmasowany w wilgotne pasma, nawilży je i odżywi, jednocześnie ułatwiając ich stylizację
- na włosy suche - nałożony w ciągu dnia, krem ujarzmi puszące się włosy, wygładzi je i nabłyszczy, zabezpieczając jednocześnie końcówki przed rozdwajaniem
Oleokremy Biovax Glamour stanowią niespotykane połączenie wysokich właściwości odżywczych z delikatnością konsystencji kremu. Dzięki lekkiej teksturze nie wymagają spłukiwania.

SKŁAD

Aqua, Glycerin, Dimethicone, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Phenyl Trimethicone, Oleyl Alcohol, Diamond Powder, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Cariocar Brasilense Fruit Oil, D-panthenol, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Trimethylsiloxysilicate, Dimethiconol, Tricedeth-6, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, C13-15 Alkane, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Trideceth-12, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, C.I. 77163 (Bismuth Oxychloride), Ethylhexyl Hydroxystearate, Citric Acid



Oleokrem mieści się w tubce, produkt łatwo wypływa z opakowania. Jak wygląda stosowanie resztki produktu Wam nie powiem, bo moja opinia wylądowała by tu za rok, jak nie dłużej ;) - kosmetyk jest szalenie wydajny, wystarcza tylko odrobina, aby uzyskać na włosach zamierzony efekt. Konsystencja oleokremu jest przyjemna, jak sama nazwa wskazuje, kremowa :). Niczym nie odstaje od pozostałej trójki. 


Zapach kosmetyku jest świeży, przyjemny. Powinien każdemu przypaść do gustu. Cena produktu waha się w granicach +/- 17 zł, jego pojemność to 125 ml. Stacjonarnie można kupić w Rossmannie.




Jaka jest moja opinia na temat tej wersji? Czy producent spełnia swoje obietnice na temat efektów?
Po użyciu nasze włosy mają być:

- idealnie wygładzone i miękkie
Tak jak reszta wersji, oleokrem Diamond świetnie wygładza włosy (np. przy okazji nieudanej pielęgnacji, czy warunków atmosferycznych), faktycznie stają się miękkie i przyjemne w dotyku.
- zjawiskowo lśniące
Produkt dodaje włosom blasku.
- intensywnie odżywione i zdrowe
Oczywiście tak wyglądają tylko po użyciu kosmetyku :). Nie mylmy tego efektu z długotrwałym odżywieniem. 
- naturalnie piękne i lekkie, bez efektu obciążenia
Czasem zdarzyło mi się zaaplikować za dużo oleokremu. Na szczęście nie potrafi obciążyć włosów, a moje z natury są cienkie. 

Najbardziej lubię używać oleokremu na już praktycznie suche włosy. Używam go przed użyciem serum zabezpieczającego, lub jako upiększacza w czasie dnia.
Moje kudła polubiły tę wersję, nie mam jej nic do zarzucenia :).

Ocena: 5/5!

A czy Wy macie swojego ulubieńca w tej rodzince? :) 

Zapraszam do śledzenia mnie na:

27 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale ten krem do włosów zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam tylko Biovax, lubię tą firmę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi oleokremy nadają objętości, zamiast wygładzać i dociążać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię efekt miękkości po olejkach w kremie Biovaxu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale z miłą chęcią bym go przetestowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już okazję testować produkty tej marki i bardzo lubię :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. Patrząc na tę tubkę pomyślałam sobie "szkoda, że mnie wystarczyłby na trzy użycia". A tu taki wydajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu, ale skoro tak zachwalasz to bardzo chętnie kupię sobie taki oleokrem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry produkt :), nie słyszałam o nim ale firmę dobrze znam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/04/testuje-rozne-lifehacki.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty Biowax :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Marke znam ale tego akurat nie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. oo chyba wypróbuję :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. JA już wieki nie miałem kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam tej rodzinki ale chętnie się z nią zapoznam, skoro tak zachwalasz! XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tym produkcie, a regularnie kupuje kosmetyki do włosów firmy Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki tej marki znam i lubię, ale o nim jeszcze o nim nie słyszałam, ciekawie się zapowiada wydaje się być warty przetestowania.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity blog! Wszystko dopracowane do perfekcji! Jestem pod wielkim wrażeniem. Super!;)
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na razie, walcząc z obecnymi zapasami, nie miałam jeszcze ani jednego z tych oleo-kremów! Dopiero teraz, gdy dotychczasowy olejek w kremie od Loreal się skończył, mam w planach szarpnięcie się na któryś z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt, a moje włosy potrzebują wsparcia bo nie są w dobrym stanie.Zapraszam do mnie http://klaudiaa0818.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. z tej firmy już miałam wiele produktów , jednak to jeszcze nie wpadło mi w ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czaję się na nie już od dłuższego czasu... :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam inny rodzaj i byłam bardzo zadowolona :) W sumie to jeszcze z niego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój ulubieniec, pachnie jak perfumy z wyższej półki, idealnie wygładza włosy, nabłyszcza je przy czym nie obciąża. Zapach utrzymuje się na włosach.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)