Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

poniedziałek, 8 maja 2017

Weekendowa pielęgnacja (88)




Witajcie :). 
W niedzielę nigdy nie mogę spać, bo zawsze się stresuję, że zaśpię do pracy :D. W efekcie jestem poniedziałkowym - zoombie. Też tak macie? :)

Wczorajsza pielęgnacja wyszła mi bardzo dobrze, jestem zadowolona. Użyłam do olejowania leżącej na dnie szafy sesy, która niestety na skórę głowy się nie sprawdziła. Jak wypadła na długości?

Olejowanie: Sesa na 1h.
Mycie: długość - Kallos Aloe, skóra głowy - szampon BabyDream.
Odżywianie; Organix - odżywka kokosowa. 
Zabezpieczanie: serum Elseve.

Efekt:



Sypkie, mięciutkie włosy ;). Jestem mega zadowolona z tej pielęgnacji. 

Jak tam Wasze włosy? 


Zapraszam do śledzenia mnie na:

24 komentarze:

  1. Bardzo fajne masz włoski :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak mam, że zaśpię do szkoły z rana i całą noc nie śpię tylko czuwam kiedy zadzwoni ten budzik. Bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt :-)) ze spaniem... Mam podobnie jak Ty :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włoski :)Jestem ciekawa tego serum z Elseve jakby u mnie podziałało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te włoski! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam kręcone włosy, niestety na co dzień prostuję bo nie mogę poradzić sobie z ich suchością i puszeniem się. Używałam tego produktu z Kallos ale kompletnie nie przypadł do gustu moim włosom które po nim zaczęły się bardziej puszyć. Myślisz że olejowanie pomaga? :)
    Zaobserwowałam liczę na rewanż :) Pozdrawiam
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę kondycji włosów, moje niestety są w opłakanym stanie, ale ostatnio staram się coś z nimi robić :D Olejowania jeszcze nie próbowałam, ale sporo osób poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne :) ja ostatnio zaniedbałam swoje włosy, ale muszę to teraz jakoś nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O produkcie ALOE słyszałam same pozytywy. A Elseve bardzo lubię, szampon używam regularnie, a odżywek czasem się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne włosy, też zaczęłam używać tego serum i jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great products
    Have a great day lovely! ❤️
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych produktów znam jedynie Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja muszę sobie jakieś oleidło kupić na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam SESA i szampon Babydream.

    OdpowiedzUsuń
  15. olejek śmierdziuch jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana a co to jest ta sesa ?;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maski z Kallosa są moimi ulubionymi ;p
    Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłaś ten olejek sesa? Za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za ile dokładnie nie pamiętam (może ok 30 zł?), kupiony na triny.pl :)

      Usuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)