Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 26 czerwca 2016

Weekend dla włosów (46)


Dzisiaj dosłownie padam :D!
Po 4 nad ranem wyruszyliśmy na narzeczeńską sesję w plenerze :-). Jestem strasznie zmęczona, nie czuję nóg, wzywa mnie łóżko.
Pojechaliśmy do przeuroczego miasteczka Stramberk w Czechach. Z początku wszystko było idealnie, pogoda dopisywała. Ok godziny 9 cały urok zniknął. Dopadła nas taka nawałnica, że dosłownie trzęsło autem, gdy uderzały pioruny... W efekcie nie udało się nam zrobić zdjęć w ogrodzie botanicznym, a najbardziej nam na nim zależało :-(. Będziemy kończyć nasz plener, ale gdzieś bliżej. Dzisiejsze +200 km bardzo nas wykończyło!

Polecam odwiedzić Stramberk! To przecudowne miejsce <3






Ale... przechodząc do weekendowej pielęgnacji :D, musicie wybaczyć mi brak zdjęć kosmetyków :*.

Olejowanie: olejek Wellness&Beauty nałożony na emulsję mocznikową Isany (jakaś godzinka).
Mycie: długość: Kallos Omega, skóra głowy: Tołpa regenerująca.
Odżywianie: Maska Elseve z olejkami + 5 kropel dpantenolu.


Może zdjęcie nie oddaje całkowitego efektu, ale byłam zadowolona :). Miękkość i trochę objętości <3.




Zaraz biorę się za odwdzięczanie się za komentarze, odwiedzanie Waszych blogów :*. Dajcie mi momencik! :)


+ oczywiście każdego, kto znajdzie chwilkę, bardzo proszę o wsparcie :)! Odwdzięczę się, jeśli potrzebujecie klików! :*
I POZDRAWIAM BRZYDKICH KŁAMCZUSZKÓW, CO MNIE KŁAMIĄ, ŻE KLIKAJĄ A NIE KLIKAJĄ :D! PRZECIEŻ JA WSZYSTKO WIDZĘ :*!

KLIK    KLIK    KLIK    KLIK    KLIK    KLIK    KLIK    KLIK   KLIK     KLIK



   

Zapraszam do śledzenia mnie na:

38 komentarzy:

  1. My właśnie w czw podpisaliśmy umowę z fotografem :D
    dziś był barman i kamerzysta, całą resztę już mamy uff ;)
    ale my wzięliśmy akurat pakiet bez sesji narzeczeńskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę widoki piękne, a Twoje włosy jak zawsze cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne włosy i super widoki :D Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear,
    fantastic post!! It looks amazing :)
    I really like your blog, would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  5. te zdj sa piękne mój chłopak kocha góry i skały <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane ;)
    Bardzo fajny wyjazd :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne widoczki ale ja dalej czekam na dpowiedzi z mojego LBA ;D


    https://allegiant997.blogspot.com/2016/06/2-lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wycieczka super widoki rewelacja jak kadry z filmu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce. U mnie na szczęście burza tylko trochę postraszyła. Pytałaś o współpracę, ja od razu dostałam określoną sumę pieniędzy. Gdy rzeczy już do mnie przyjdą, robię post z recenzją i tak na prawdę od tego posta zależy, czy dalej podejmują współprace czy też nie. Mam nadzieję, że pomogłam :) Pozdrawiam! Lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce i cudowne zdjęcia
    Ładny masz kolorek włosów
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne widoki! Włoski również cudnie się prezentują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda to potrafi popsuć plany. To teraz będzie okazja, żeby jeszcze raz się wybrać w piękne miejsce.
    Włosy nawet na zdjęciu wyglądają na mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsce <3
    Po raz setny podziwiam też Twoją wytrwałość w pielęgnacji włosów. Przy następnym wpisie będzie 101 :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięken zdjęcia, aż chce sie tam być:)
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieć sesję narzeczeńską! :) Ale mój najwspanialszy już niekoniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne miejsce, a włosy już wracają do siebie po niemiłym doświadczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane
    Włosy masz śliczne.
    Cudowne miejsca
    Zapraszam do obserwacji , odwdzięczam się
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam ;D piękne zdjęcia i włosy :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy masz śliczne ! :D
    Jak byłam w podstawówce to miałam okazję zobaczyć Czechy, niestety chyba w tym miasteczku nie byłam, a wygląda naprawdę pięknie !

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że piękne miejsce ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bajeczne miejsce, z chęcią bym się tam wybrała!
    Piękne zdjęcia.
    Po klikane! 6 klik (czarna bluzka z nadrukiem i piórem) Boska! <3
    Pozdrawiam! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne widoki ♥
    Kliknięte: 3,50$ , 31,41zł, 38,58zł, 37,01zł, 4,49$
    Poklikałam we wszystko, ale w pierwszych linkach się ceny nie pokazują :/
    Obserwuję
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne miejsce! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane , milego dzionka :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne miejsca :-) włosy śliczne :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wycieczka, ale szkoda tego ogrodu :/.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wycieczka, ale szkoda tego ogrodu :/.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale fajnie, że zrobiłaś sobie taką wycieczkę. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)