Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 25 lipca 2017

t-shirty z rosegal.com, oraz wygodne spodnie z gamiss

Trochę czasu mnie tu nie było :).  Powoli zbliżają się 3 miesiące do ślubu, rozwozimy zaproszenia  i ustalamy szczegóły. Także przez ostatnie dni wyszło kilka spraw, postanowiłam zmienić coś w swoim życiu. Teraz czekam tylko na decyzję pewnych osób. Pozostało tylko trzymać za mnie kciuki ;-).

Przez ostatni tydzień dotarło do mnie wiele paczek ;). Postanowiłam w końcu wybrać się na zdjęcia gdzie indziej, niż własne podwórko :D.

W dzisiejszym wpisie dwa proste t-shirty, do których nie mam absolutnie zastrzeżeń. Jednorożcowy oczywiście jest bardzo oryginalny :), a z frędzlami pasuje do wielu rzeczy.

Jeśli chodzi o spodnie, są bardzo wygodne i mają fajny materiał! :).

















Unicorn Print Crew Neck Cap Sleeve Tee



Zapraszam do śledzenia mnie na:


24 komentarze:

  1. Ta pierwsza bluzeczka jest świetna :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas to samo, zaprosiliśmy na razie ok. 40 osób, jutro idziemy do urzędu, a za 2 tyg. ruszamy ze szkołą tańca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bluzeczki bardzo mi się podobają :)
    A spodnie są świetne :) właśnie przeglądam je na stronie sklepu :) i zastanawiam się czy kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna z frędzlami jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednorożek jest uroczy 😊 Gratulacje ❤️ Mam nadzieje, że wstawisz zdjęcia z Twojego BIG DAY 😊
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  6. T-shirt z unicornem genialny! Motyw jednorożców ostatnio podbija internet i moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie bluzeczki śliczne :) Spodnie również bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jednorożce więc pierwsza bluzeczka mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta bluzka z frędzelkami :) Gratulacje :>

    Pozdrawiam,

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten T-shirt z jednorożce, po prostu bajka-Piękny.
    Śliczna też jest ta czarna bluzeczka.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie genialne ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się 2 bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza jest rewelacyjna, klikłam moge liczyc na rewanż u mnie? bardzo Cię proszę :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  14. no proszę jakie udane ciuchy:) wszystko fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. w czarnej ładnie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodzianki w kwiaty rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna bluzka super ! Poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)