Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

środa, 26 lipca 2017

shorty z pomponami od shein.com

Witajcie :). 
W dzisiejszym wpisie chcę pokazać Wam shorty z shein, które niestety są kompletnym niewypałem... Dziwnie się układają, i mało przypominają te, które pokazane są na stronie. Nie dość, że różnią się materiałem, (który jest bardzo cienki i przy schylaniu widać WSZYSTKO) to pomoniki mają inne kolory... Obejrzyjcie zdjęcia i oceńcie sami ;).













Colorful Pom Pom Trim Elastic Waist Shorts



Zapraszam do śledzenia mnie na:

19 komentarzy:

  1. The outfit is too cute! Love it!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: BEAUTY: LASERX3
    DON'T MISS: SUMMER DRESS IN LA

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te szorty i bardzo fajnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne szorty! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]


    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku miałam kupić te szorty z pomponami, ale nie kupiłam, teraz trochę żałuję.
    Piękne ♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pompony i frędzle - widać dwa trendy tego sezonu ;) No i oczywiście sam kombinezon ;) Ja do żadnego z tych trzech nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamówiłam ostatnio sukienkę z takimi pomponami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) A pomponiki w tych spodenkach nadają im uroczego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zakochałam się w takich szortach :D Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. na stronie rzeczywiście wyglądają troszkę inaczej, ale nie są takie złe!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, nice blog!
    I follow you now, can you follow mine? thanks <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)