Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

poniedziałek, 17 lipca 2017

rosegal.com - t-shirt i plecak = udane zamówienie!

Dzień dobry :-). Jak minęły Wam ostatnie dni? U mnie ciągłe nerwy - lewa soczewka mnie uczuliła (jest inna, bardziej wypukła, bo w lewym oku mam astygmatyzm) i przez 2 dni miałam opuchnięte, bolesne oko :/.  Soczewka ciągle mnie drażniła, czułam jakby coś wpadło mi do oka. Na zdjęciach może jeszcze zauważycie, że lewe oko jest nieco mniejsze, lekko opuchnięte, ale to już na szczęście nic w porównaniu z tym co było. Przede mną kolejna wizyta u okulisty, prawdopodobnie będę próbowała soczewek innej firmy. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze...

W dzisiejszym wpisie chcę pokazać Wam fajne, dwie rzeczy, które dostałam od rosegal :-). Wybrałam zabawny t-shirt, który ostatnio rzucił mi się w oczy. Rozbraja mnie na kawałki, powoduje uśmiech na twarzy innych ludzi :).
Zamówiłam także plecak. Oczywiście z ukochanym motywem róży :). Do szkoły już dawno nie chodzę, jednak na różne wycieczki plecak jest o wiele wygodniejszy niż torba :).

















Dinosaur Print Graphic Tee



Zapraszam do śledzenia mnie na:


38 komentarzy:

  1. Bardzo fajny plecak :) Taki właśnie by mi się przydał :)
    T-shirt też śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecak mi sie podoba ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powrotu do zdrowia ;) Ładny plecak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D wyglądasz jak 18-nastka kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny T-sirt, uwielbiam takie proste rzeczy:)
    zapraszam do siebie, może wzajemna obs? daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, genialna koszulka :D Plecaki noszę rzadko, ale taki t-shirt by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka mega :D

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. T-shirt jest super :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Plecak super ☺️ Bardzo ładnie Ci w takich włosach ☺️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku plecak jest prześliczny
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż żałuję, że w szkole nosiłam torbę, a nie plecak ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzeczka jest swietna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana poklikałam :)
    Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
    Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear,
    I am new follower, do you want follow me blog?
    http://vivereromance.blogspot.it/

    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  15. O w życiu bym nie włożyła sobie soczewek, jestem wierna okularom :)
    Jestem zachwycona tą bluzeczką, bardzo mi się podoba :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju! Oczko wygląda strasznie, a co musiało się dziać parę dni temu :( Dopiero zaczęła się Twoja przygoda z soczewkami a tu już takie przykrości :/ Mam nadzieję, że inna firma pomoże.
    Nie dziwię się, że ludzie dzięki niemu mają uśmiech na twarzy haha :D Super jest ta koszulka!
    Różyczki na plecaku również świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. poklikane, współczuję problemów zdrowotnych

    OdpowiedzUsuń
  18. So cool. Love this style.
    Would you like to follow each other on bloglovin or GFC? Follow me and I'll follow you back.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam bluzki z takimi śmiesznymi nadrukami! :D O tym plecaku myślę od dłuższego czasu, ale ze względu na niską cenę bałam się jakości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny motyw na plecaku, te różyczki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahhaha ! T-shirt rozbraja na kawałki Kochana hahahah ! Plecaczek jest śliczny :* Klikneła Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna koszulka :D Uwielbiam wszystko co "dinozaurowe" <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno już nie nosiłam plecaków :D

    OdpowiedzUsuń
  24. W szkole tzn. w gimnazjum i liceum nie przepadałam za plecakiem i wymieniłam go na torby i torebki, ale teraz lubię, szczególnie na długie spacey ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing and very cool outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  26. Super letni zestawik :) 9,93 10,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny ten plecak jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie piję alkoholu, więc nadruk nie dla mnie ale bardzo fajna koszulka! Pozdrawiam!^^
    klik:$10,99; $9,93

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)