Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

sobota, 14 stycznia 2017

zaful.com - ciepła chusta



Wprawdzie mrozy już mniejsze, niż ostatnim czasem, ale zimowy klimat nadal trwa. Obecnie noszenie ciepłej chusty/szalika to nie tylko wyjście w nim na zewnątrz. Chusty można wykorzystać również jako narzutę, dlatego kocham te większe.
Dziś chciałabym pokazać Wam ciepłą propozycję od zaful.





     








CHUSTA: >KLIK<

Zapraszam do przejrzenia także innych stron związanych z zaful:



Oczywiście proszę o klik w zaznaczone na czerwono miejsce :) 


Zapraszam do śledzenia mnie na:


32 komentarze:

  1. Love the scarf, I always find pretty clothes in Zaful 💗
    Have a great weekend beauty! xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta, bardzo lubię takie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta, bardzo mi się podoba! Szukam takiej od dłuższego czasu! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak z sieciówki, tylko cena się różni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest, mam bardzo podobną i ją uwielbiam <3 Kliknęłam!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta chusta jest! I cenowo fajnie wypada z tego co widziałam na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta chusta :) Linki poklikane w tym i poprzednim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny szal, też uwielbiam takie wieeeeelkie i ciepluchne, aby opatulić się nimi hehe :)
    piękny kolor pomadki <3

    8,22$
    mogę rownież prosić o kliki u mnie ? :)
    z gory wielkie dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice pictures I like the scarf
    Have a good day
    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta chusta. Podoba mi się jej kolor i wzór! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny szaliczek :> czasami takimi dużymi przykrywam się na zajęciach jak jest zimno w sali hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że dobre jakości , kliknięte :* Klikniesz i u mnie proszę ? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna chusta, idealna na teraz, bo za oknem zima na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo mam bardzo podobną ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ogromne szale/chusty na zimę ;) Ten wygląda na mięciutki i ciepły. No i ta krata <3 Kocham ten wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką i uwielbiam ją :D Jest jak kocyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Selfie na początek dzionka *-*

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)