Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 22 stycznia 2017

Weekendowa pielęgnacja (75) - pustynia



Dzień dobry :).
Dziś ze stanu włosów zadowolona nie jestem... Chyba wołają o mocne nawilżenie. Będę musiała zafundować im solidną dawkę mleczka pszczelego i d-pantenolu. Sucho jak na pustyni :D.

Co spowodowało przesusz? Oto winowajcy :)




Olejowanie: sesa na 1h.
Mycie: szampon BabyDream.
Odżywianie: 5 minut maska Schwarzkopf z kawiorem.
Zabezpieczanie: Mythic Oil.




Nie jestem zadowolona z efektu. Wydaje mi się, że przedobrzyłam ostatnio z proteinami. Teraz przyda mi się solidne oczyszczanie włosów + nawilżanie.

Mam nadzieję, że Wasze włosy mają się lepiej ;).


Zapraszam do śledzenia mnie na:


28 komentarzy:

  1. Z postu na post masz coraz ładniejsze włosy ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Potraktuj je olejem kokosowym, podziękują :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włosy :)
    obserwuje :*
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy śliczne, ja mam takie włosowe pytanko, bo myślę , że znasz się na włosach i na produktach. Czy mogłabyś mi coś polecić na strasznie puszące i elektryzujące się włosy. U mnie to masakra strasznie się elektryzują , stoja na wszystkie strony , ja już nie wiem co mam z nimi robić. Czy znasz może coś aby samemu zrobić , by nie kupowac ?
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/2017/01/styczniowa-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam oleo-kremy biovax :) dostępne w każdym rossmanie :)

      Usuń
  5. Moje włosy również nie są w najlepszego formie, ale jakoś nie mam weny do ratowania ich :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj proteiny już mają taki urok. Moje włosy swego czasu świetnie na nie reagowały, teraz muszę przerzucić się na inny rodzaj odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post, thanks for sharing this product review :)
    Have a wonderful day sweetie xxx
    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włoski <3 Tego szamponu jeszcze nie miałam z babydream.

    OdpowiedzUsuń
  9. 3/4 z tych produktów u mnie spisały się dobrze, stosowane każdy oddzielnie. Nie testowałam jeszcze kawiorowej maski - póki co cały zestaw czeka w szafie na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tam strasznie podobaja się Twoje włosy :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  11. Po intensywnym nawilżeniu Twoje włosy będą wyglądać doskonale! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie też zdarzyło się przeproteinować, więc uważam teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy widać, że bardzo zadbane! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ostatnio to samo :( Zawze pomaga mi siemie lniane

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne:) Czego Ty od nich chcesz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Och bidulko 😢 ja polecam maskę drozdzowa bani Agafii na przesusz buźka 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Och bidulko 😢 ja polecam maskę drozdzowa bani Agafii na przesusz buźka 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne produkty :) Prześliczne włosy!
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście wyglądają na trochę przeproteinowane tak po zdjęciu patrząc, ale aż tak źle nie jest :) Pewnie raz dwa doprowadzisz je do dobrego stanu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz piękne włosy! :D zazdroszczę! :D ja zapuszczam i zapuszczam ech ale cięzko idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne masz teraz te włoski <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ahhh muszę używać tych twoich "złych" produktów bo moje włosy aż się proszą o lekkie przesuszenie xD

    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania box pełen słodkości prosto z Japonii :)
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)