Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 30 września 2018

Zamówienie z dresslily


Witajcie w tę piękną, u mnie słoneczną niedzielę :), dziś kolejne zamówienie z dresslily.
Jeśli chodzi o moje zadowolenie to jedna rzecz jest absolutnym HITEM, pozostałe dwie wywołują u mnie uczucia: mieszane i katastrofalne ;-). Więc co jest miłością?








Zipper Neck Asymmetrical Criss Cross Tank Top



Top wywołał u mnie mieszane uczucia. Nie czuję się w nim w 100% dobrze, jednak nie jest jakiś zły, wybrakowany ;). Myślę, że sprawdzi się do eleganckich stylizacji. Póki co wiem, że przeleży jakiś czas w szafie, aż poczuję do niego miłość ;). 







Belted Casual Dress



Sukieneczka - dla mnie hit!! Uwielbiam wszystkie kroje wiązane w talii, podkreślające ją. Do tego z tyłu jest dłuższa, co wygląda super z boku. Zanim dodałam wpis, zdążyłam pójść w niej na 2 imprezy, na każdej zrobiła furorę :). Myślę o takiej samej w innym kolorze, jeśli będę mogła złożyć kolejne zamówienie. Sukieneczka jedynie ma niestety ogromny dekolt, specjalnie założyłam pod dół top. Myślę na delikatnym zszyciu dekoltu, ponieważ odsłania zdecydowanie zbyt wiele i gdy siedzę rozchodzi się na boki. 




Lace-Up Batwing Sleeve T-Shirt


Tutaj kit. Kompletnie nie czuję się dobrze w tej bluzeczce, nie fajnie się układa, nawet ciężko było wybrać mi parę zdjęć, na których nie wyglądam w niej w miarę ok.

Proszę o kliknięcie w przynajmniej jeden link :). Jeśli mam się odwdzięczyć tym samym u Was, koniecznie dajcie znać w komentarzu! 

A czy Wy dostałyście ostatnio coś fajnego z chińczyka? Chętnie podejrzę :).

Miłej niedzieli!! 


19 komentarzy:

  1. Dwa pierwsze ciuszki bardzo mi się na tobie podobają :). Zwłaszcza czarna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest bardzo ładna! Super wybór ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie pierwsze rzeczy mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka rzeczywiście bombowa, rewelacyjnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem bardzo kuszące ciuszki dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki :) Bardzo spodobał mi się pierwszy top :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka mi sie bardzo podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jak najbardziej w moim stylu. Z chęcią bym ci ją podkradła :D

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza czarna bluzka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Loved the olive green dress and leopard print
    www.stylebasket.in
    Instagram:-stylebasket24

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rozi, siz chiroyli ko'rinasiz. Men sizning ko'proq portretingizni kutmoqdaman.


    Outerwear for Women

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog. Pewnie dużo osób tutaj wchodzi.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)