Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

piątek, 17 listopada 2017

Wishlista z zaful i Weekendowa pielęgnacja (98) po cięciu! :)

Znowu nie wiem kiedy, ale czas ucieka mi tak strasznie, że nawet nie wiem kiedy, wielkimi krokami zaczął zbliżać się grudzień. W kolejce od dawna czeka wishlista (a reczej wish-outfit) z zaful.

Zapraszam jeszcze do przejrzenia rzeczy tu: Double 11




Snap Button Fur Collar Parka Coat

High Waisted Ninth Skinny Stretchy Jeans

Slip On Glitter Snow Boots 




*****************************************



Jak wspomniałam w ostatnim wpisie... Podcięłam włosy o 10 cm :). Jestem zdziwiona, bo po zdjęciach praktycznie wcale nie widać utraty długości. Widać jedynie, że końcówkom jest o wiele lepiej :).

Co zafundowałam włosom po cięciu?

Olejowanie: Olej z wiesiołka na 2 godziny.
Mycie: Długość - Kallos Argan, skóra głowy - zdenkowany szampon Schaumy do włosów tłustych.
Odżywianie: Nowość od Biovax - maska japońska wiśnia i mleko migdałowe.
Zabezpieczanie: Hask - serum z olejem makadamia.




Wreszcie znów mogę być zadowolona z końcówek, nie spędzają mi snu z powiek ;). 
Jak się mają Wasze włosy??


Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie!
Znalezione obrazy dla zapytania instagram icon

21 komentarzy:

  1. Ładnie, też prawie nie widzę różnicy w długości ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie utraty 10 cm nie widać na zdjęciach, ale teraz będziesz miała jeszcze śliczniejsze włoski i zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, ja też na zdjęciach nie widzę tej utraty 10 cm :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi :
    forthemost.blogspot.com
    poprostudagaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kurteczka :) Ładnie twoje włosy się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja swoje ścięłam o połowę i pomalowałam na miedziany odcień...teraz mam kolorowe, gdyż czarny, mój naturalny odcień przypomina o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja co pół roku zawsze obcinam tak z 5 cm. tak dla zdrowotności :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też muszę swoje końcówki podciąć w końcu...
    zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam kilka dni temu u fryzjera i podcięłam zniszczone końcówki, dzięki temu moje włosy od razu inaczej zaczęły się układać. Maseczka Biovax zaciekawiła mnie, chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej maski do włosów, ale te z Kallosa zawsze przypadają mi do gustu, więc chętnie ją wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi sie parka i buty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/romantyczna-toaletka-hemnes-z-ikea.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely list, so nice items. Great post dear, so nice and interesting.
    Like it so much!

    Have a nice weekend, darling! New post is on my blog.
    Visit me, and follow. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kurtka:) masz super kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem dobrze te 10 cm włosów ściąć i mieć na chwilę spokój z nimi ;) Moje włosy też się o to proszą i idę w tym tygodniu do fryzjera! W zaful są mega ciekawe rzeczy i mają bogaty asortyment. Bardzo lubię posiedzieć na tej stronie dłuższą chwilę ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ralph Lauren polo męskie to rodzaj koszulki, która będzie idealna przede wszystkim na swobodne wyjścia w gronie znajomych. Zdecydowanie warto mieć ją w szafie.
    ralph lauren polo męskie

    OdpowiedzUsuń
  15. Merci pour le partage. Très excitant.

    Cheap Swimsuits

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)