Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

niedziela, 19 listopada 2017

Nie to kurtka, nie to sweter, czyli coś fajnego od Shein :-)

Witajcie :-). Kolejny weekend praktycznie za nami, w moim odczuciu był o wiele krótszy niż zwykle :D. Zdecydowanie przydał by się dodatkowy dzień wolny po niedzieli... Jutro po pracy czeka mnie załatwianie wielu spraw papierkowych, więc kolejny dzień umknie mi niepostrzeżenie... Z resztą ostatnio jakoś tak mam, że wszystko zdecydowanie za szybko mi ucieka :/.

W dzisiejszym wpisie, jak tytuł wskazuje coś, co reklamowane jest na stronie shein jako sweater coat, a na pewno kurtką, ani swetrem tak do końca nie jest. Przypomina bardziej kardigan - wyglądem i całą gramaturą. Pomimo tego, (umówmy się, że twór ostatecznie nazwiemy KARDIGAN :D) jest ciepły, bardzo solidnie wykonany (coś podobnego koleżanka kupiła jakiś czas temu w Mohito i moim zdaniem jakością i wyglądem wcale nie odstaje od sieciówkowej perełki).
Ogólnie w moim odczuciu kardigan mógł by być troszkę mniejszy.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i oczywiście proszę o klik w link na końcu wpisu :).









Grey Lapel Long Sleeve Loose Sweater Coat


Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie!
Znalezione obrazy dla zapytania instagram icon

20 komentarzy:

  1. Może być i kardigan ;) Najważniejsze, że ładnie w nim wyglądasz :) ja nie uważam, że mógłby być mniejszy, ale ja lubie obszerne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ciekawa ta narzutka ;) Lubię takie ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful post dear!
    Kiss!

    Nuovo post sul mio blog!
    Ti aspetto da me se ti va!
    http://lamammadisophia2016.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie komponuje się z czarną bluzką :) Ja raczej nie przepadam za tego typu rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ciepły to najważniejsze bo teraz już zimnoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, fajnie wygląda :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny :) Idealny na moją uczelnię, gdzie jest prawie tak zimno jak na zewnątrz, a głupio siedzieć w kurtce :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ich stronce wygląda na bardziej grubszy, taki mięsisty, bardziej płaszcz, ale jako kardigan też w sumie fajnie wygląda :)
    Ja lubię takie narzutki <3

    29$
    mogę prosić też o klik ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz na taką okropną pogodę to taki kardiagan to świetna sprawa :)
    Mnie tez czeka kolejny dzień załatwień papierkowych :/:/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten płaszcz, klik - 29$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem posiadaczką kilku takich narzutek, są bardzo przydatne :) Twoja bardzo ładnie się prezentuje.
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuje <3
    Zapraszam do siebie i życzę miłego weekendu ♥
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super narzutka,lubię takie nosić.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Quoi qu'il en soit, aimez vos vêtements. Il n'y a absolument rien de mal.
    Jeans for Women

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)