Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

poniedziałek, 16 października 2017

Nowości z rosegal ;)


Witajcie :). Ani się nie obejrzałam, a już zawitał kolejny tydzień. Do ślubu zostało 12 dni, a stresu u mnie na szczęście jeszcze nie ma :). No i staram sobie go nie uruchamiać.

W dzisiejszym wpisie rzeczy z rosegal. Ze wszystkich jestem zadowolona. Szczególnie w oko wpadła mi koszulka z kotem :D. Tak na prawdę do samego końca nie wiedziałam o co w niej chodzi, dopóki nie schyliłam się w pracy... Kotek nie okazał się taki grzeczny, na jakiego wyglądał... Zobaczcie sami ;)...



























Ostatnia narzutka kompletnie nie przypadła mi do gustu. Wykonana jest z okropnego materiału, do tego kolor jest zupełnie inny, niż pokazany na stronie :/


Stylish Round Neck Short Sleeve Pocket Design Cat Print Women's T-Shirt


Zapraszam także do zerknięcia tutaj Rosegal Autumn clothes 2017 Promotion 
I kod rabatowy :RosegalChen
Miłego dnia! :) 


21 komentarzy:

  1. Chiffon Patchwork Drape Cardigan - bardzo mi się podoba i ceny przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter wygląda na cieplutki ;) Obie stylizacje mi się podobają, ale druga jest bardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie było do samego końca stresu, mam nadzieję, że i u Ciebie będzie podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie narzutki są idealnym rozwiązaniem na jesienne dni :) Super, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy, a koszulka z kotem jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TE narzutki są super, urocza bluzka z ananaskiem :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się najbardziej ten pierwszy sweter podoba...

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka z ananasem jest świetna :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi się sweterek podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulki z kotami i innymi zwierzakami przy kieszonce są ostatnio bardzo popularne ;) Mam bardzo podobny sweterek, cieplusi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh koszulka z kotem wymiata! Poklikalam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj to faktycznie lepiej żebyś nie oglądała :)
    koteczek mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka z kotkiem jest świetna:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulki z wyglądającymi zwierzakami są mega :D
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ralph Lauren polo męskie to rodzaj koszulki, która będzie idealna przede wszystkim na swobodne wyjścia w gronie znajomych. Zdecydowanie warto mieć ją w szafie.
    ralph lauren polo męskie

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)