Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

wtorek, 21 marca 2017

shein.com - kolorowy żakiet z frędzelkami



W końcu pogoda dopisała :). I ja czuję się lepiej. Po dniu pełnym pracy i w pracy i na działce, w końcu mogłam usiąść i napisać dla Was wpis :).
Niedawno przyszedł do mnie ciekawy żakiet z shein. Może wygląda trochę dziwnie na pierwszy rzut oka, jednak po przemyśleniu jest całkiem uroczy :). Na pewno ożywi każdą czarną stylizację, spodobał mi się także w połączeniu z czarną sukienką!
Zapraszam do obejrzenia zdjęć oraz wyrażenia swojej opinii ;).














>KLIK<


Zapraszam do śledzenia mnie na:

33 komentarze:

  1. interesujący żakiet ;D klikam
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny żakiet! Ma tak ślicznie dobrane kolorki, że będzie pasował do wielu różnych stylizacji i kolorów. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci w niej fajnie i jest ciekawa, spodobała mi się :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Bardzo mi się podoba:)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Bardzo mi się podoba:)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oja! Jaki wesoły! Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki swietny zestaw:) a ta narzutka cudo:*


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny żakiet ;) Wiosenny taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny żakiecik <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze te frędzelki i te piękne kolory - cudo <3 Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy żakiecik, idealnie sprawdzi się na wiosnę ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się pięknie! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki nietypowy, ślicznie się prezentuje i ożywia stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że sama pewnie nie zwróciłabym na niego uwagi, na Tobie wygląda nieziemsko - aż chciałoby się taki mieć we własnej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny żakiecik, bardzo kolorowy, a te piękne frędzelki dodają wspaniałego uroku.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ciekawie ;p Pasuje do wielu ubrań.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice jacket!
    Follow You on Gfc! /shineonsilver/ If you like follow me back.

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana kliknęłam - 17$ :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, jest naprawdę świetny! Podoba mi się :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiałam się nad nim :) wygląda bardzo ładnie :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda super ten żakiecik muszę przyznać. Szkoda, że nie wpisuje się w mój styl, a zarazem resztę garderoby, bo nawet nie wiem z czym mogłabym go zestawić. Chyba w związku z tym wrócę do bardziej stonowanych rozwiązań i może byście chciały coś doradzić coś z oferty na stronie tego sklepu. Mam już tam jedną sukienkę wybraną i chciałabym za jednym zamachem żakiet kupić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Żakiet naprawdę fajny i orginalny. Jakiś powiwe świeżosci nareszcie:D Super sprawa. Nie ukrywam, że ostatnio też szukam jakiś nowych fajnych rzeczy i ostatecznie trafiłam na taką stronę :www Wydaje mi sie ze maja tam wiele ciekawych pozycji. Jak myslisz? Poleciłąbyś coś?

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygląda ta kreacja:) Naprawdę rewelka. Juz wiem na czym sie wzorowac i szukac po sklepach jak ju zotworza galerie:) Swoją drogą znalazłam taki sklep: https://www.gaia.com.pl/stroj-kapielowy/ . Masz z nim jakies doswiadczenia? Polecilabys cos?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega mi się podoba, staram się też dobierać taki ciuchy, a moja szafa już powoli pęka w szwach:D Tak mam kilka sprawdzonych sklepów, również i ten https://www.fashion4.pl Mają tu mega duży wybór.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)