środa, 26 października 2016

WAX Pilomax - maska regenerująca do włosów farbowanych na kolory jasne i do skóry głowy (keratyna i rumian rzymski) - I D E A Ł !


Witajcie :). W końcu jestem po chorobie, powrót do pracy dobrze mi  zrobił. Miałam dosyć ciągłego siedzenia w domu.
Dziś zapraszam Was na recenzję GENIALNEJ maski, otrzymanej w ramach współpracy.

Po pierwsze, spodobała mi się forma współpracy - musiałam opisać swoje włosy, a przedstawiciel firmy wybierał produkt, który najlepiej posłuży moim włosom. I to był idealny wybór!



Opis ze strony  (źródło)

WAX Kamilla ColourCare maska regenerująca włosy naturalnie jasne, farbowane na blond i rozjaśnione
Maska regeneruje włosy suche, matowe i łamliwe. Wzmacnia włosy i poprawia ich wytrzymałość na uszkodzenia mechaniczne. Wygładza i nawilża włosy, nadaje im sprężystość i połysk. Działa korzystnie na skórę głowy, łagodzi podrażnienia i działa przeciwłupieżowo.
Sposób stosowania:1. Umyj włosy szamponem oczyszczającym WAX lub WAX DAILY.
2. Maskę WAX Kamilla ColourCare w ilości równej wielkości orzecha włoskiego wmasuj we włosy i skórę głowy.
3. Pozostaw ją na około 20 minut (czas działania maski możesz przedłużyć do 1 godziny i zastosować w formie kompresu).
4. Spłucz dokładnie maskę.
5. Susz i układaj włosy jak zwykle.
Dla osiągnięcia najlepszych rezultatów stosuj maskę WAX Kamilla ColourCare, co najmniej 2 razy w tygodniu.
Skuteczność potwierdzona badaniami aplikacyjnymi:
• u 100% badanych potwierdzono, że maska powoduje regenerację i nawilżenie włosów,
• u 100% probantek stwierdzono, iż maska ułatwia rozczesywanie i modelowanie włosów,
• 100% probantek zadeklarowało chęć systematycznego i stałego używania maski,
• u 95% badanych stwierdzono wygładzenie włosów,
• 90% badanych kobiet zauważyło, że maska Kamilla Wax ma lepsze właściwości niż inne produkty stosowane wcześniej,
• u 90% probantek potwierdzono wzmocnienie włosów i zwiększenie ich połysku po użyciu maski*
*badania aplikacyjne wykonane na grupie 25 kobiet
Maska WAX Kamilla zdobyła nagrody:
• Wyróżnienie w konkursie o Medal Mercurius Gedanensis w kategorii Kosmetyki do Pielęgnacji w Domu podczas Targów Kosmetycznych i Fryzjerskich URODA 2009 w Gdańsku,
• LAUR KONSUMENTA w kategorii ODKRYCIE ROKU 2009



Maska znajduje się w słoiczkowym, plastikowym opakowaniu, zamykanym na pokrywkę. Dużym plusem produktu jest to, że na początku jest odpowiednio zabezpieczony plastikową zawleczką. Pojemność maski to 240 ml. Konsystencja maski jest budyniowa, dość twarda i zbita - sprawia to, że produkt jest wydajny, dobrze rozprowadza się po włosach. Zapach przypadł mi do gustu (szkoda, że nie utrzymuje się na włosach) -przypomina mi coś pomiędzy kwiatami, a świeżością prania. 


Skład:



Po każdym użyciu tej maski zachwycam się swoimi włosami. Są takie, jakie lubię, całkowicie odmienione! 
Jednak zacznijmy od samego początku... ;). Aplikacja maski jest bardzo przyjemna - ślizga się po włosach, od razu czuć, jak kosmyki stają się wygładzone. Dla mnie idealny czas trzymania maski to nie krócej niż 20 minut i nie dłużej niż 30 minut. Rozczesanie włosów jest bardzo łatwe, grzebień wchodzi w nie jak nóż w masło :). 
Po wyschnięciu włosy są idealne! Widoczne jest mocne wygładzenie (pomimo tego objętość włosów nie jest mniejsza), blask, miękkość oraz sprężystość. Włosy lepiej się układają, również skręt wygląda o wiele lepiej. Nawet mój narzeczony, który lubi mi dogryzać, że mam siano na głowie stwierdził, że moje włosy są wyjątkowo śliskie, wygładzone (akurat byłam po użyciu tej maski). 

Podsumowanie...

Plusy:
+ przyjemna aplikacja,
+ wydajność,
+ świetna konsystencja,
+ ładny zapach,
+ poręczne opakowanie,
+ zabezpieczone opakowane,
+ ułatwienie rozczesywania,
+ niesamowite wygładzenie i nie stracenie przy tym objętości,
+ blask,
+ miękkość,
+ sprężystość.

Minusy:
BRAK!

Ocena ostateczna: 5/5!


Z całego serca polecam tę maskę! Opis producenta nie jest wyssany z palca :). Jest to maska, do której będę z przyjemnością wracać!

Jasnowłose, znacie ten produkt? :) A może jakiś inny z tej firmy?

Bardzo dziękuję za możliwość przetestowania! 


WAX SKLEP



Zapraszam do śledzenia mnie na:
(Instagram - nowe konto!! Bardzo proszę o obserwacje)

23 komentarze:

  1. Na taka maskę może bym i spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie , chętnie bym wypróbowała
    mogłabyś u mnie poklikać ? https://marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze szkoda, że jestem szatynką bo chętnie bym wypróbowała :(
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi niestety ich maski nie do końca podchodzą..

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz tyle o niej czytałam ale zebrać się do kupienia i przetestowania nie mogę :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też testowałam maskę , tylko do włosów naturalnych i też byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Te maski i produkty są genialne :)
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się przekonać do tej marki jakoś, nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z Pilomax wersję podstawowa i blond ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam podobną maskę z tej firmy i byłam bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż dziwne, żeby produkt nie miał minusów! Biorę i kupuje jak tak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie maski z tej firmy są bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż ja mam ciemne włosy więc pewnie nie dal mnie ale ogólnie fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i uwielbiam! Ogólnie do tej pory każdy rodzaj z przetestowanych przeze mnie masek WAX się sprawdził na moich włosach :D.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tym razem podziekuję, nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie - forma nawiązania współpracy rewelacyjna! Dostałaś produkt, który był do Ciebie dopasowany, a nie na chybił trafił. Myślę, że to właśnie dzięki temu maska tak dobrze się spisała :)

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)