Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

sobota, 6 kwietnia 2019

Ciuszki z dropship-clothes.com

Wiosnaaaa, wiosna pełną parą! :) Uwielbiam ten czas <3. Wraz z rozpoczęciem wiosny, mogłam w końcu sfotografować ciuszki, które jakiś czas temu przyszły do mnie z Dropship Clothes :). Jakoś ostatnio pogoda w tych kwestiach ma dla mnie ogromne znaczenie... Szczególnie, gdy mam coś zwiewnego do sfotografowania :D, a zdjęcia w domu kompletnie ODPADAJĄ! Nie lubię ;).

Pierwsza rzecz to bluza z podziurawionymi rękawami. Jest mega! Perełki trzymają się jej bardzo dobrze, nie jest to absolutnie żaden bubel. Bardzo miłe zaskoczenie, bo spodziewałam się sypiących się za mną klejnotów :D.






Druga bluza, z ostatnio często spotykanym, kilkukolorowym motywem. Również jest świetna, pasuje do jeansów, leginsów, wszystkiego! <3







Na koniec zostawiłam sukienkę, która niestety wypadła baaardzo słabo. Krój, kolor, motyw bardzo mi się podobają, ale niestety... Jest zbyt krótka :-(. Myślę, czy by nie przerobić jej u krawcowej na t-shirt lub na kombinezon ;). 








Zapraszam do odwiedzenia linków:
Dropship Dresses
Big Sale

23 komentarze:

  1. beautiful outfits, the one with the dress is my fav one!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej spodobała mi się sukienka! Ja bym ją przerobiła na kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że dobrze się w nich czujesz i to widać. Bardzo podoba mi się ta bluza w romby musze się rozejrzeć za podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również się najbardziej spodobała sukienka, jak dziewczynom wyżej, szkoda, że tobie nie :(

    M A R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The trend of 2019 is surely the wholesale dresses.
    We have selected a website about wholesale women's clothing for you.
    It is a online wholesale store offer cheap dresses, tops, bottoms, swimsuit, cosplay costumes, lingerie wholesale.That you should definitely check out!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć bardzo Ci ładnie w tych włosach. Wszystkie stylizacje fajne, a sukieneczka najfajniejsza. Uwielbiam pastelowe kolorki.

    Pozdrawiam,serdecznie

    Obserwuje Cię od teraz . Zapraszam do mnie na https://kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. The first top is very beautiful and individual.

    [url=https://www.dear-lover.com/wholesale-swimwear/?utm_source=HongMeng&utm_medium=SEO]wholesale swimwear[/url]

    OdpowiedzUsuń
  8. Very beautiful scenery. You are more beautiful.

    wholesale dresses

    OdpowiedzUsuń
  9. The last printed skirt is perfect for you.

    OdpowiedzUsuń
  10. I have to look at the site because it seems to have a very good price. These beautiful clothes are not my style, but you look very happy in the photos, they feel very good. Enjoy them.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post, it is useful for me. It is very informative. Thanks for sharing this amazing post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Eu gosto deste post, obrigado por compartilhar. beijo.

    Floral & Casual Dresses

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka sukieneczka bardzo mi się podoba, tak do domu, albo na wyjście ze znajomymi, mogłabym się ubrać. Nie wiem co prawda, jak to wygląda pod kątem ubioru dla mnie, masz inną karnację i w ogóle, ale to myślę, że coś znajdę. Ciekawa jestem, tylko jaka odzież wierzchnia damska pasowałaby do tego. Wiecie, nie widzę do takiej sukienki długiego płaszcza...

    OdpowiedzUsuń
  14. Te ubrania są bardzo ładne i wydaje się, że nadal są modne i nie przestarzałe.
    Będę jednak szukać ubrań z internetowej hurtowni odzieży (Wholesale7.net), które są tanie i mają wiele stylów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Double the excitement with Tandem Skydiving Experiences in India with Sky High India. Share the thrill of freefall with a friend or loved one as you jump from stunning locations across the country. Our tandem skydiving experiences are perfect for adrenaline junkies and thrill-seekers alike. Embark on an adventure of a lifetime with Tandem Skydiving in India with Sky High India.

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)