Kontakt/contact: edyta_to@wp.pl

sobota, 13 stycznia 2018

Biovax - maska regenerująca do włosów suchych i zniszczonych "japońska wiśnia, mleko migdałowe"


Witajcie :). Jak zwykle po dłuższej blogowej nieobecności, wracam ;). Tym razem w końcu mam dla Was recenzję (a z nimi to ostatnio baaardzo mi nie po drodze). Opis tego kosmetyku pewnie zainteresuje nie jedną z Was, bo jak wiadomo, gdy pojawia się jakaś nowość firmy Biovax, to większość urodo-maniaczek pragnie mieć ją od razu :).

Czy maska regenerująca z limitowanej serii mnie zachwyciła?


Maska mieści się w moim ukochanym słoiczku, który pozwala wydobyć kosmetyk do samego dna. Na początku zabezpieczona jest przed otwarciem, co jest dużym plusem, ponieważ wiele osób otwiera kosmetyki w drogeriach. Maski Biovax mają zabezpieczenie przed ciekawskimi ;).



Pojemność produktu to 250 ml, a cena około 20 zł.

Zapach to jedna z największych zalet produktu. Zapach wiśni przez firmę Kallos niezbyt dobrze mi się kojarzy, jednak tutaj mamy do czynienia z zupełnie inną wiśnią. Zapach jest świeży, mocno przypomina mi gumę Mamba :). Tak piękny zapach bardzo uprzyjemnia stosowanie (aż szkoda, że nie utrzymuje się włosach).

Konsystencja produktu też jest ciekawa, a zarazem przyjemna dla oka :). Maska wypełniona jest czarnymi kropeczkami. Jeśli chodzi o samą konsystencję, jest jak najbardziej poprawna - nie trzeba zbyt dużo produktu, by pokryć włosy, nie jest ani zbyt rzadka, ani zbyt zbita.


Skład prezentuje się następująco:



Co mogę powiedzieć o tej masce? :) Moje włosy bardzo ją polubiły, od samego początku stosowania. Jej przyjemny zapach sprawia, że miło się ją nakłada, a konsystencja, że aplikacja produktu na włosy jest łatwa.
Nie sprawia absolutnie żadnego problemu z rozczesywaniem włosów, grzebień delikatnie przez nie przechodzi, nie wyrywa, nie plącze.
Nie obciąża włosów, nie ma problemów ze spłukaniem jej.
Po myciu włosy są takie, jakie być powinny - odpowiednio dociążone, pełne blasku i przede wszystkim nawilżone.

U mnie najbardziej sprawdza się trzymanie maski minimum 10 minut, mniejszy czas nie przynosi tak rewelacyjnych efektów. Oczywiście czasem przetrzymuję ją dłużej ;).

Bez dwóch zdań polecam tę maskę każdemu, w szczególności osobom z rozjaśnianymi włosami :-).

Miałyście już z nią styczność??


Zapraszam do śledzenia mnie na instagramie!
Znalezione obrazy dla zapytania instagram icon

34 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji jej wypróbować, ale zaciekawiłaś mnie nią

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzę wokół niej od 2 tygodni i się nad nią zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy żadnej maski od Biovax nie miałam, ale słyszałam o nich sporo dobrego. Ta jest ciekawa ;) Intryguje mnie zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro kosztuję 20 zł....chętnie wypróbuję! ;)


    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym ją wypróbowała, bo właśnie kończy mi się inna maska Biovax, z olejami.

    OdpowiedzUsuń
  6. ich firma robi dobre kosmetyki do włosów <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tyle czasu nad nią myślałam przy półce sklepowej i w końcu jej nie wziełam... :/ muszę się wrócić :)

    zapraszam również do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno nie stosowałam maseczek...ostatnio testuje balsamy do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnej maski z tej firmy, ale słyszałam o nich sporo dobrego, będę musiała się w końcu na jakąś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam maski z biovax, ale o tej nie słyszałam, dobrze wiedzieć, że wypuścili taką. Kocham wszystko co jest z wiśnią, chętnie więc wypróbuję :)

    zapraszam do mnie https://ladycharm1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam każdego rodzaju maski! Tej akurat nie próbowałam, ale zapowiada się nieźle :) Super post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałam takiej maski, którą trzymałoby się dłużej na włosach. I dawno nie używałam niczego z Biovaxu. Może pora do tego wrócić? Pamiętam, że dobrze sprawdzały mi się kosmetyki tej firmy.
    Dziękuję za info o tej nowości, nie znałam jej dotychczas!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maseczki Biovax bardzo lubię i chętnie zawsze po nie sięgam, więc i tą chętnie zakupię, bo tą co obecnie używam okazała się niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem miłośniczką serii masek biovaxa! Na pewno największym atutem jest stosunek jakości do ceny yej maski. Z regeneracji moich niesfornych włosów jestem zadowolona coraz bardziej z dnia na dzień

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wypróbuje tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam :( z tej firmy miałam kiedyś mleczną ale nie polubiłyśmy się :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ukochana maska Biovax. Pachnie nią cała łazienka! Poprawiła stan moich suchych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda ciekawie :-] Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie to jest nowość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Już ją gdzieś widziałam. Wiem, że ma dobre recenzje, więc na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie stosowałam maseczek z tej firmy i w najbliższym czasie raczej nie będę bo używam na zmianę dwóch innych + odżywkę :D
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś używałam biovaxa :) Polecam Ci też maski z Kalos, są tanie i dobre.

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądem maska mi nieco przypomina koktajl truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie bedzie już wpisów :(?

    OdpowiedzUsuń
  25. I really like your blog
    I'm following you,please follow me to https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że się na nią skuszę jak skończę Kallosa Bananowego :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ralph Lauren polo męskie to rodzaj koszulki, która będzie idealna przede wszystkim na swobodne wyjścia w gronie znajomych. Zdecydowanie warto mieć ją w szafie.
    ralph lauren polo męskie

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku, zaskoczylas mnie, że maska ma 250 ml, po zdjęciu ocenilam ją na około litrową :P
    nie miałam, ciekawa jestem jej zapachu
    pozdrawiam i zapraszam na nowy blog
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam rozjaśnionych włosów, ale są suche i wysokoporowate z natury. Jeśli ta maska dobrze się spisuje na takich, to chętnie ją wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Men sizning uslubingizni yaxshi ko'raman va bu juda yaxshi.


    wholesale women's clothing

    OdpowiedzUsuń








  31. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346















































































































































































    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przepadam za tą maską, od siebie mogę polecić taką, kondycja moich włosów bardzo się poprawiła: sklep.malpex.pl/produkt/marion-professional-maska-intensywnie-regenerujaca-do-wlosow-suchych-i-zniszczonych/

    OdpowiedzUsuń

* Dziękuję za każdy komentarz! Jeśli mam czas, staram się odwdzięczać :)
*Klikam w linki!
* Nie obrażam się, jeśli ktoś proponuje obserwację za obserwację :). Jeśli mnie obserwujesz, poinformuj mnie o tym i podaj adres bloga! :)